וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכות עם קטנטנים

18.9.2013 / 9:24

יש הרבה פעילויות בסוכות לכל המשפחה אבל דגנו כאלה שמתאימות גם לתינוקות ולעגלות וגם לאחים הגדולים יהיה כיף

גני רמת הנדיב

הגנים היפים בין בנימינה לזכרון הם תמיד מקום מצוין לשוטטות נעימה בין פרחים ודשאים מטופחים ופארק שבילי טבע. מחוץ לפארק, היכן ששוכנת מסעדת "מטעים" – שוכן גן משחקים שבחלקו האחד מתקנים המתאימים לקטנים מגיל שנה ובצדו השני נדנדות ומגלשות לילדים גדולים הרבה יותר.
בסוכות יתקיים בין שבילי הגן מסע מרקיד סביב העולם, בין השבילים תצעד תזמורת שתנגן מוזיקה בלקנית, נגיעות כלייזמר ומוזיקת עמים והאווירה תהיה של מופע קרנבל צבעוני. מתאים עם עגלות.

עלות: כניסה חופשית
מתי: 23-24.9, 11:00-16:00
רמת הנדיב

הקרקס החקלאי במושב היוגב

הקרקס הזה אינו דומה לקרקסים אחרים שאולי ראיתם והוא בילוי מצוין אם אתם משפחה עם ילדים בכמה גילאים. כמו כן, זה מקום מצוין להגיע אליו עם עוד המון חברים (פשוט תקבעו להיפגש שם. יש מקום לכולם!). הפעילות מתרחשת בשדה חקלאי רחב ידיים בלב עמק יזרעאל, שבו גם עושים קרקס וגם מגדלים ירקות עונתיים, עורכים קטיף עצמי, יוצאים לסיור חקלאי ופותרים כתב חידה. הפעילות כוללת סדנת קרקס עם אביזרים והדרכה ומופע קרקס של נטלי והילל פרץ המשלב אקרובטיקה, ג'אגלינג, חדי אופן, הרבה הומור ושיתוף הקהל. תוכלו להישאר כאן גם לפיקניק והילדים יוכלו לרוץ בין הממטרות.

עלות: 40 ¤ מעל גיל שנתיים או 30 ש"ח בהרשמה מוקדמת
מתי: 19.9, 21.9, 22.9-24.9, 26.9, 28.9
10:00-13:00 מופע קרקס ב11:15
הקרקס החקלאי

"עפים על הנגב" ברמת נגב

פסטיבל הצפרות של 'מרכז צפרות רמת נגב' מזמין את כל המשפחה אל המדבר בעקבות ציפורים. כאן חייבים מנשא או כסא בטיחות במקום עגלה, כי הפעילות מותאמת לכל המשפחה, אך כוללת טיולי ג'יפים בעקבות עופות דורסים, טיולים רכובים אל חוות חקלאיות ביניהן נחות ציפורים נודדות, הדגמת טיבוע ציפורים וטיולי רגליים מודרכים לעין עבדת.

עלות: בהתאם לפעילות
מתי: 22-24.9
פרטים והרשמה: 050-5715946
מרכז צפרות רמת נגב

טכנודע

הטכנודע, מרכז לחנוך מדע וטכנולוגיה בגבעת אולגה, נפתח במתכונתו הנוכחית ביולי האחרון וכולל כעת מוזיאון קטן אך מלא במוצגים ופארק מדע. בסוכות מתקיים כאן הפנינג של קסם ומדע לכל המשפחה והקהל מוזמן לגלות כי מאחורי כל קסם מופלא או תופעה בלתי ברורה, יש בסופו של דבר יישום של חוקים פיסיקאליים וכימיים. הפעילות כוללת: השטת סירות עם אבקת קסמים, הפיכת חפצים דוממים למנגנים, עצמים מעופפים, פתרון כתב חידה ומופע קסמים.

מן הסתם, התערוכות אינן מיועדות לתינוקות, אבל אם יש לכם גם אחים גדולים להעסיק נוח לשוטט פה עם עגלות. פארק המדע בחוץ עם "פעלולי" המים והקול יסקרנו גם את הקטנים ואפשר יהיה לשחרר אותם מהעגלה כדי להוציא קצת אנרגיה. התערוכה במוזיאון תיקח אתכם לסיבוב בלונה פארק (מה בעצם עומד מאחורי המתקנים) ומזמנת התנסות אינטראקטיבית. גם כאן לא יהיה משעמם לעיניים הקטנות.

עלות: 65 ¤ לילד ולמבוגר. הזמינו כרטיסים מראש
מתי: 22-23.9, 8:30-17:00
טכנודע

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נאות קדומים

השמורה המיוחדת ביער בן שמן מקיימת בסוכות הפנינג מיוחד של הפעלות וסיורים לכל המשפחה. קיום הפעילות בטבע מאפשר נוחות וחוויה לכל המשפחה כולל לתינוקות בעגלות. בתכנית החג: סיור-סיפור סוכות המתאים גם לעגלות, סיפור אתגרי לסוכות עם מתקני ספורט, סיפור אוכל ואסיף בעקבות עבודת החקלאים לקראת סוכות, מופעים מוזיקליים, תיאטרון בובות, סדנאות יצירה וגם סיורי אופניים לכל המשפחה.

מתי: 22-25.9. 9:00-16:00 25.9 עד 13:00
נאות קדומים

המוזיאון הפתוח לצילום, תל חי

המוזיאון הזה בגן התעשייה תל חי ממוקם במקום יפה והתערוכות והפעילות בו מוצלחות. יש בו גם גן פסלים המתאים לכו-לם ובסוכות יש גם תעסוקה המותאמת לילדים קטנים יותר, ההצגה: 'ג'ק ואפון הפלא' (מגיל 3-8). משעה 10:30 מתקיימת במקום סדנת עפיפונים ומפגן העפה המוני לצד סדנאות יצירה וצילום.

בחול המועד ניתן להגיע הנה למפגשי סיפור וסדנאות צילום, מה שיכול להתאים גם לאחים הקטנים וגם לגדולים. הפעילות מתאימה לילדים מגיל 3,4. ביום חמישי, 26.9 תתקיים סדנת קולנוע והפעלה לכל המשפחה בסופה תקבל כל משפחה סרטון משפחתי על דיסק.

עלות: הצגה (11:30) – 25 ¤ לאדם, פעילות וסדנה 20-25 ש"ח לאדם. סדנת משפחה: מינימום 70 ש"ח למשפחה.
מתי: 21.9 ובחול המועד סוכות 22-24.9 בתשלום (20-25 ש"ח)
המוזיאון הפתוח לצילום

נמל יפו

אם אתם מחפשים מקום להסתובב עם פעילות אפשר לנסות את נמל יפו המציע פאזלים עצומים לקטנטנים, סדנאות יצירה מחומרים ממוחזרים, הצגות ילדים, מתחם תנועה ,שעות סיפור פינת איפור וקעקועי גוף אקולוגים.
הילדים הגדולים יותר יוכלו להצטרף לפעילויות של "הדוב הירוק" המעניקות הסבר חווייתי לנושאים סביבתיים וחברתיים דרך תכנים מקוריים בנושא אורח חיים ירוק.

עלות: כניסה חופשית
מתי: 21-23.9, 11:00-18:00

  • עוד באותו נושא:
  • סוכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully