וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר אימהות: כמה קילוגרמים עליתן במהלך ההריון?

30.10.2017 / 7:00

"בטוח אצא מבית החולים בסקיני ג'ינס" הצהירה השבוע מיכל הקטנה, והזכירה לכולנו שגם בתקופה הכי מורכבת בחיי האישה היא נשפטת בעיקר לפני המשקל שלה. ענו על הסקר שלנו כדי לגלות כמה נשים באמת חוזרות למשקל שלהן תוך 3 ימים (ספוילר - מעט מאוד)

אישה בהריון. ShutterStock
סוגייה רגישה/ShutterStock

נשים נשפטות כל הזמן על המראה שלהן: בזמן העבודה, בערב בשעת בילוי או אפילו בבית. תמיד יהיו לאנשים מה להגיד על איך שאנחנו נראות. לכן, זה לא ממש מפתיע שאנשים נוטים לתת את דעתם גם על המראה החיצוני של נשים בהריון ואחרי לידה. תוסיפו לכך את העובדה שיותר ויותר ידועניות הפכו את היציאה מבית החולים למסלול דוגמנות וקיבלתן נושא נפיץ במיוחד.

רק השבוע כוכבת הילדים מיכל הקטנה צוטטה בראיון שנתנה לזמנים מודרניים כמי שאמרה: "מה שבטוח זה שאני אצא מבית החולים בסקיני ג'ינס". הציטוט הזה לא מתקיים בחלל ריק. הצילום בסקיני ג'ינס ביציאה מבית החולים הפך להיות סוג של נורמה אצל הרבה מאוד מפורסמות, והוא יוצר אצל נשים אמיתיות תחושות קשות למדי. ההצהרה של מיכל הקטנה גררה המון תגובות, ולמרבה השמחה אף גרמה ללא מעט נשים לשתף את הקשיים שמתלווים ללידה. ואנחנו לא מדברים רק על הנקה וחוסר בשעות שינה.

עוד בנושא:
האם קיים פתרון תזונתי לדכדוך שאחרי הלידה?
עצות ממיילדת: כל מה שאת צריכה לדעת לקראת לידה
אגן צר, ראש גדול: כך ניתוחים קיסריים משנים את האבולוציה

במציאות, רוב הנשים לא יוצאות מבית החולים בג'ינס (ובטח לא סקיני) ולא חוזרות למשקל שלהן כל כך מהר. מדובר בתהליך מרוכב שעובר על הגוף בתקופה מאוד לא פשוטה. מי שהייתה כנה לגבי התהליך הזה היא חן טל - כוכבת הרשתות החברתיות - שפרסמה לפני כשנה פוסט חושפני במיוחד, ובו העלתה את תמונתה בבטן רופסת, עיניים טרוטות ושדיים גדושי חלב כדי לומר לאמהות טריות באשר הן: "כולן נראות ככה, כולן עוברות אותו דבר".

אז מה עבר עליכן במהלך ההריון והלידה? ענו על הסקר שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully