וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצים במקום? 7 טעויות שפוגעות בתוצאות שלכם במכון הכושר

24.4.2017 / 17:55

אין לכם מוטיבציה להשקיע באימון במכון הכושר? אולי זה קשור לעובדה שעדיין לא הגעתם לתוצאות שחלמתם עליהן? חוסר התקדמות באימון יכול להיגרם בגלל טעויות שרובנו עושים. כך תזהו ותנצחו אותן

צילום מסך

בסרטון: התרגילים שיעזרו לכם להשיג בטן שטוחה

גם אתם נרשמתם למכון הכושר אופטימיים ומלאי מוטיבציה, שהצטמצמה יותר ויותר ככל שחלפו החודשים? בסירה הזאת אתם ממש לא לבד, ומכוני הכושר כנראה עושים רווח משמעותי מאותם האנשים שנרשמים אליהם עם חלומות גדולים על גוף מושלם, אך מגלים מהר מאוד שהפער בניהם לבין המציאות נפער ברגע שנחשפים לקושי ולמאמץ. אז מה גורם לירידה במוטיבציה? במקרים רבים זה מכיוון שאנחנו לא רואים את התוצאות הרצויות כפי שדמיינו, ופוגשים באכזריותה של המציאות.

עוד בנושא:
צעד אחר צעד: כך תימנעו מפציעות במהלך האימון הגופני
5 תרגילים שיחזירו אתכם לכושר לפני הקיץ
חוקרים קבעו: שעת ריצה מוסיפה שבע שעות לחיים

היעדר התוצאות באימון הגופני נובע במידה רבה מכך שרבים מאיתנו חושבים שאנחנו יודעים מה לעשות במכון הכושר, אך לא מבינים שיש לנו עוד הרבה מה ללמוד. אז רגע לפני שאתם מבטלים את המנוי בייאוש, זה הזמן להכיר את כל הטעויות המהותיות שיכול מאוד להיות שמונעות מאיתנו להתקדם – מאלו שבוחרים לוותר על החלק החשוב ביותר באימון ועד לאלו שחושבים שהם עושים לעצמם טובה כשהם נותנים מאתיים אחוזים מעצמם. כך תזהו אילו טעויות עדיין מעכבות אתכם ותפתרו אותן בצורה היעילה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully