וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחושמלת: הלכנו להתחשמל באימון X-body

8.7.2015 / 8:37

לקראת הקיץ, שלחנו את רחלי רוטנר לחינוך מחדש באימוני כושר שונים. הפעם שלחנו אותה להתחשמל באימון X-BODY. היא חזרה עם סלולרי טעון במלואו

צלם: עידו שחם, עורך: יותם וקס

כבר הכנתם את גופכם לקיץ? כתבתנו רחלי רוטנר במקרה לא הספיקה, אז החלטנו לתלוש אותה מהספה ולהעביר אותה סדרת אימונים מפרכים, אימון אחר בכל שבוע. אז אחרי שהיא גלשה ביבשה עם רוני דואני, התהפכה ביוגה אווירית ונתקעה בקירות על סקייטבורד, הגיעה הזמן לשלוח אותה להתחשמל קצת באימון X-body .

אימון בחשמל – X-BODY. עידו שחם
איפשהו בין נמלולים נעימים לעקיצות עמוקות/עידו שחם
"לדברי מפתחי השיטה, שפותחה במקור לצרכים רפואיים שיקומיים, אימון של 20 דקות באמצעות X-body שווה ערך לאימון ממוצע של 3 עד 4 שעות במכון כושר"

X-body הוא אימון שבו המתאמן מחובר למערכת EMS ששולחת פולסים חשמליים לשרירים שמכווצים ומפעילים אותם. לדברי מפתחי השיטה, שפותחה במקור לצרכים רפואיים שיקומיים, אימון של 20 דקות באמצעות X-body שווה ערך לאימון ממוצע של 3 עד 4 שעות במכון כושר.

לפני האימון התבקשה רחלי להחליף את בגדיה לחליפת אימון מיוחדת, שהורטבה לצורכי הולכת הזרמים החשמליים. לאחר שהוצמדו לגופה אלקטרודות - על הירכיים, הישבן, הבטן, החזה והכתפיים - הופעלו על אותם איזורים גירויים חשמליים ככל שהייתה רחלי מסוגלת לשאת (שזה לא הרבה, כי היא נלחצת בקלות וצורחת הרבה).

התחושה? איפשהו בין נמלולים נעימים לעקיצות עמוקות, תלוי בעוצמת הזרם ובסף הכאב שלכם. כעבור 20 דקות שוחררה רחלי בחזרה למערכת, חטובה וחרוכה מתמיד, והטעינה לכולם במשרד את הסלולרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully