וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שונאים להחליף חיתולים? בקרוב תוכלו לשלם למישהו שיעשה את זה במקומכם

23.4.2018 / 7:30

זה התחיל בתור מתיחה של ה-1 באפריל, במסגרתה אתר בריטי הכריז על שירות חדש של החלפת חיתולים בתשלום. התגובות האוהדות של ההורים גרמו לאתר להבין שיש כאן הזדמנות עסקית, וללכת על כל הקופה

החלפת חיתול לתינוק. ShutterStock
רוצים שמישהו אחר יעשה את העבודה המלוכלכת שלכם? תשלמו. אבא מחליף חיתול/ShutterStock

החלפת חיתולים היא חלק משגרת המשימות האינסופית של ההורות והיא ללא ספק אחת המסריחות שבהן, אבל בקרוב תוכלו לשלם למישהו אחר שיעשה את העבודה המלוכלכת (ליטרלי) בשבילכם. אתר הורות בריטי בשם Childcare.co.uk מגייס בימים אלה מחליפי חיתולים מקצועיים שישתכרו כ-5 ליש"ט פר החלפה.

אם זה נשמע לכם כמו בדיחה, אתם לא רחוקים מהמציאות. כל הסיפור התחיל בתור מתיחת 1 באפריל של האתר, במסגרתה פירסם האתר שירות חדש בשם "נני 999" שמספק שירותי החלפת חיתולים בתשלום להורים עצלנים. אלא שאז האתר הוצף בפניות של הורים שהתעניינו באמת ובתמים בהזמנת השירות הבדיוני, ומנהליו הבינו שיכול להיות שיש פה משהו מעבר לבדיחה טובה וייתכן שטמונה כאן הזדמנות עסקית. אז הם החליטו להשיק שירות אמיתי כזה, שייקרא Nappy 999.

עוד בנושא:
המחקר הזה גילה תופעת לוואי מטרידה של מגבונים לחים
תתחדשו: 5 שירותים חדשניים שכדאי להורים להכיר

"ראינו עלייה משמעותית בביקוש לעזרה בהחלפת חיתולים דרך הפלטפורמה שלנו והחלטנו לספק נותני שירות שיטפלו בכל מקרי החירום החיתוליים שלכם" - נכתב בפוסט שהועלה מטעם האתר בפייסבוק. "במקור הגינו את זה בתור מתיחה ל-1 באפריל 2018 אבל לאחר שקיבלנו יותר מ-400 אלף צפיות ברשתות החברתיות והוצפנו בתגובות של הורים שחשבו שזה באמת רעיון טוב, החלטנו להשיק את השירות במציאות!".

עוד באותו נושא

התמונה של מארק צוקרברג מחליף חיתול לבתו הפכה ויראלית

לכתבה המלאה
החלפת חיתול לתינוק. ShutterStock
את בטוחה שיש לך ניסיון בזה? אמא מחליפה חיתול לתינוק/ShutterStock

כדי ליהנות מהתענוג של לשבת בצד בזמן שמישהו אחר מתמודד עם החבילות שהילד שלכם השאיר בחיתול יצטרכו ההורים להיפרד מ-5 ליש"ט (כ-25 שקלים). באתר Child Care מתכננים לבנות את השירות בדומה למודל של Uber ומקווים לגייס מספיק מחליפי חיתול מקצועיים שיהיו פרוסים ברחבי בריטניה ויוכלו להגיב לקריאות המצוקה של ההורים ולהתייצב אצלם בתוך 10 דקות.

אם אתם שואלים את עצמכם מהן הדרישות לתפקיד של מחליף חיתולים מקצועי, אלה יכללו סקירות מקיפות של רקע ורישומים פליליים ולפחות שנה אחת של ניסיון משמעותי בטיפול בילדים. לדברי מנהלי האתר הם כבר קיבלו לידיהם קורות חיים של מאות מועמדים שמעוניינים במשרה. אולם, כדי לעמוד בהתחייבות של זמן תגובה של 10 דקות בין הקריאה להתייצבות בבית הלקוח דרוש כוח אדם נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully