וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסביך אבא: למה אבות שמנמנים סקסיים יותר?

14.11.2016 / 7:30

האם אבות שמנמנים הם שיא ההתפתחות האבולוציונית? יש מצב שכן. לטענת חוקר מאוניברסיטת ייל, הם לא רק חיים יותר שנים, אלא גם מושכים יותר בעיני המין היפה

צילום מסך

חדשות טובות לכרסתנים ביניכם: אבות שמנמנים חיים שנים ארוכות יותר, מושכים יותר בעיני המין השני ומעבירים את הגנים שלהם בצורה טובה יותר, מאשר מקביליהם הרזים. כך לפחות על פי פרופסור ריצ'רד בריביאסקס מאוניברסיטת ייל היוקרתית שכתב את הספר How Men Age: What Evolution Reveals About Male Health and Mortality. לטענתו אולי זה פחות "נחשב" לסחוב עליך כמה (וכמה) קילוגרמים מיותרים אחרי שהפכת לאבא, אבל מסתבר שזה מחזק את המערכת החיסונית, מאריך חיים ואפילו מושך נשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבא לוהט? סת' רוגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

העובדה שלא רק אצל נשים יש אידיאל יופי, אלא גם אצל גברים, אפילו אחרי שהם נהפכים לאבות, כבר לא זרה לנו. המושג "דאד בוד" (Dad Bod) שנטבע לפני שנה, ניסה להילחם באידיאל הזה והעלה על נס את השומן והכרס. האידיאל החדש נתמך על ידי העובדה שאבות שמנמנים מבלים יותר זמן עם הילדים, טובים לכירבולים ואפילו מתעניינים פחות בנשים אחרות. בנוסף, לדברי פרופסור בריביאסקס, למרות ואולי בגלל שהם פחות מתעניינים בנשים אחרות, הם הרבה יותר מושכים בעיני המין השני.

עוד בנושא:
השמנת יתר עלולה לקצר את החיים ב-8 שנים
מגמת התרחבות: סלבס שהיו רזים והשמינו
10 דברים שאתם חושבים על אנשים שמנים שהם ממש לא נכונים

עוד באותו נושא

זה נקרא הורות: 50 דברים שכל אבא צריך לדעת לעשות

לכתבה המלאה

על פי פרופסור בריביאסקס, לא מדובר על השערה בלבד, אלא על עובדה מדעית. כמובן שלא מדובר על עודפי משקל מוגזמים, אלא על כרס קטנה. אגב, עלייה במשקל אצל אבות היא נפוצה מאוד, בעיקר בקרב אלה שזו הפעם הראשונה שלהם. ההערכה מדברת על עליה של למעלה מארבעה קילוגרם אצל אבות שחיים עם ילדם וקצת פחות (כ-3 קילוגרם) אצל אבות שחיים בנפרד מילדם.

בטן שמנה. ShutterStock
תרגעו, מדובר על כרס קטנה/ShutterStock

אחד המחקרים שהספר מסתמך עליהם מצא כי גברים עם מטבוליזם איטי (מה שגם לרוב גורם להשמנה) הם בעלי סיכוי נמוך ב-50 אחוזים למות בכל שנה נתונה מאשר עמיתיהם הרזים.

ולמרות כל החדשות הנהדרות האלה, מחקר שנערך לאחרונה באוניברסיטת קיימברידג' מצא כי נשים שמחפשות גבר שיעשה להן ילד, צריכות לבחור גברים עם רמות נמוכות של שומן, משום שהם נוטים לדחף מיני וספירת זרע גבוהים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • אבא
  • השמנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully