וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנת הכושר מציגה: הטריק שהופך כרס לריבועים בתוך שניות

19.10.2016 / 12:19

תמונות "לפני ואחרי" שמציגות בטן רופסת שהפכה לריבועים מרשימים ניתן למצוא ברשתות החברתיות באלפים. מאמנת כושר אחת החליטה להזכיר לעוקבים שלה שלפעמים הכל זה אחיזת עיניים

צילום מסך

מראה עיניים יכול להיות מאוד מתעתע, במיוחד ברשתות החברתיות. זאת בדיוק הנקודה שביקשה להבהיר מאמנת הכושר קרלי רואנה ל-300 אלף העוקבים שלה ביו טיוב ול-89 אלף העוקבים שלה באינסטגרם. רואנה העלתה לאינסטגרם שלה סרטון שבו היא מדגימה עד כמה ההבדל בין כרס לריבועים בבטן יכול להיות זניח לפעמים. לדבריה, היא סולדת מהלחץ שמופעל על נשים צעירות להראות בצורה מסויימת. "יש הרבה דברים שאני אוהבת במדיה החברתית, אבל אחד הדברים שהייתי רוצה לשנות בה זה את האובססיה לשלמות", כתבה רואנה.

בסרטון מדגימה רואנה איך באמצעות נשימות והכנסת והוצאת הבטן היא משנה את מראה שרירי הבטן שלה – מכרס בולטת לריבועים מחוטבים, ומוכיחה שלפעמים התמונות שאנחנו רואים באינסטגרם הן סוג של אחיזת עיניים. "אתן יכולות להכניס את הבטן, להוציא אותה או להרפות. כל המראות הללו הם בעצם אותו הדבר ואף אחד מהם לא בריא יותר מהשני. זה הגוף שלי. יש ימים שאני מתעוררת ומרגישה מדהים, יש ימים שאני מרגישה חרא, אבל היום אני מרגישה כמו עצמי".

עוד בנושא:
5 תרגילי בטן מעולים שאפשר לעשות בסלון
7 דברים שיעזרו לכם להוריד את הבטן תוך 24 שעות
זה מוכח: המאכלים שבאמת עוזרים להוריד את הכרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully