וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 דברים שאנשים חושבים עליכם רק בגלל המראה שלכם

20.4.2017 / 7:00

אנשים מניחים עליכם הרבה דברים עוד לפני שאתם פותחים את הפה. האף המחודד, העיניים, אפילו ה"צד הטוב" שלכם – כל אלו אומרים עליכם הרבה יותר משאתם חושבים. אז איזו תווית מדביקים לכם?

בר רפאלי. ספלאש
העיניים הכחולות שלכם אולי מרוויחות לכם הרבה נקודות, אבל יש להן גם חיסרון בולט אחד/ספלאש

אף אחד מאיתנו לא באמת רוצה להודות בזה, אבל כולנו מניחים הנחות, שופטים ומתייגים. אלו מחשבות לא רצוניות, שנועדו להקל על המוח שלנו לנתח ביעילות את האדם החדש שהוא נתקל בו, ואי אפשר להתכחש לעובדה שכולנו עושים את זה. על פי מחקרים בתחום, חולפות כמה שניות בודדות מהרגע שאנחנו פוגשים אדם חדש, או אפילו רואים תמונה שלו, ועד שיש לנו דעה מוצקה עליו.

עוד בנושא:
רואים לכם בעיניים: איזה מחלות משתקפות מהעיניים שלכם?
למה האצבעות שלנו מתקמטות כשאנחנו שוהים זמן רב במים?
8 מאכלים שגורמים לכם להיראות זקנים

הנטייה להדביק תוויות היא אנושית ובסיסית. לא סתם דמויות רעות בסרטים זוכות במקרים רבים למראה דומה. גם דעות קדומות שנשענות על מראה מתפתחות כתוצאה מהנחה בסיסית שרובנו עושים וכן, גם עליכם אנשים מניחים דברים שונים, וזה לא משנה אם הם רחוקים מהמציאות. אז מה אנשים חושבים עליכם בשניה הראשונה שבה הם רואים אתכם? למזלכם, עולם המדע התגייס לפתרון סוגיה חשובה זו והגיע למסקנות מעניינות ומפתיעות, שאולי יגרמו לכמה הרמות גבה. הגיע הזמן שתדעו איך אנשים מציירים אתכם בתוך הראש שלהם, עוד לפני שקיבלתם הזדמנות לפתוח את הפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully