וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של הנזירה בת ה-110 לחיים ארוכים הוא מאוד פשוט

28.2.2017 / 12:24

קנדידה בלוטי הגיעה לגיל המופלג לאחר שחיה למעלה מחמישים שנה במנזר בטוסקנה שבאיטליה. כשנשאלה מה הסוד שלה לחיים ארוכים, ענתה: "אהבה". אם זה נשמע לכם קצת ניו אייג'י, יש בפנים תשובה נוספת

הנזירה קנדידה בלוטי חוגגת 110. יו טיוב, צילום מסך
הנזירה קנדידה בלוטי לצד אחיה ואחיותיה למנזר/צילום מסך, יו טיוב

הסוד לחיים ארוכים של אחת הנשים בכי מבוגרות בעולם הוא פשוט – אהבה. אבל הנזירה קנדידה בלוטי, לא מתכוונת לאהבה רומנטית. הנזירה שחגגה את יום הולדתה המופלג לפני שבוע בדיוק,עדיין מוקפת באחיותיה למנזר בטוסקנה.

"אהבה, אהבה ותמשיכו לאהוב בשמחה", היא צוטטה אומרת לעיתונאים שהגיעו לחגיגיות יום הולדתה. "האמינו בעתיד, והשקיעו עד כמה שניתן בהגשמת החלומות שלכם", הוסיפה.

עוד בנושא:
מחקר ענק חושף את הסוד לחיים ארוכים
הסוד לחיים ארוכים: מותניים צרים
מרגישים צעירים? בואו לגלות בן כמה הגוף שלכם

"קבלו את הדברים כפי שהם"

בלוטי נולדה ב-20 בפברואר 1907 בוורונה שבאיטליה ועבדה בשנות העשרים שלה כאחות ברחבי המדינה. היא הספיקה לראות בחייה שתי מלחמות עולם, 10 אפיפיורים ו-57 ראשי ממשלה מתחלפים.

"חיו חיים מאושרים", אמרה בלוטי והוסיפה כי האושר האמיתי מגיע דווקא מקבלת הדברים כפי שהם. "אושר אמיתי קורה ברגע שמעריכים את הרגעים שאלוהים נתן לנו. אנשים צריכים לקבל כל רגע שניתן לנו ולהגיד תודה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם זו בכל האישה שמחזיקה בסוד לחיים ארוכים? ג'סי גלן שנפטרה בגיל 109/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולי תתפלאו לדעת אבל בגיל 110, בלוטי היא לא הנזירה הכי מבוגרת שחיה כיום בעולם. הנזירה, מארי ג'וזפין גודט, תחגוג בחודש הבא את יום הולדת ה ה-115. גודט נולדה בניו המפשייר, אבל חיה במנזר באיטליה מאז שנת 1958. נזירה נוספת שזכתה לחיות עד גיל 105 היא טרסיטה ברחואן מספרד שמתה בשנת 2013 בגיל 105.

ואחרונה חביבה, שלדעתנו, היא זו שאולי מחזיקה את הסוד האמיתי לחיים ארוכים, בהסתמך על הסטטיסטיקה של הנזירות היא ג'סי גלן שמתה בשנת 2015 בגיל 109. גלן, שאינה נזירה אומנם, טענה בראיון שנערך איתה שהסוד לחיים ארוכים הוא בכלל אכילת דייסה והימנעות מגברים. סך הכל נשמע לנו הגיוני.

  • עוד באותו נושא:
  • נזירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully