וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: שרירן מת מסרטן אחרי שצרך 10,000 קלוריות ביום

26.7.2015 / 11:03

האם הדיאטה גרמה למוות? דין ווארמבי, שרירן ומאמן כושר קיבל לפני פחות משנה בשורה כי יש לו עוד 3 שבועות לחיות אחרי שחלה בסרטן הכבד. לטענתו, המזון עתיר הקלוריות שצרך הביא אותו למצבו

מערכת וואלה!

עשרת אלפים קלוריות ושמונה משקאות אנרגיה ביום, זה ככל הנראה מה שגרם למותו של שרירן לשעבר מאנגליה, שמת מגידול סרטני בכבד בגיל 39 .

רק בנובמבר האחרון קיבל דין ווארמבי, מאמן כושר במקצועו, את הבשורה שנותרו לו שלושה שבועות לחיות. לטענתו, המרדף אחר הגוף הספורטיבי המושלם, שכלל אכילה מאסיבית של עשרות אלפי קלוריות, הוא שהביא אותו למצב הזה. בתחילת השבוע, כמעט שנה אחרי שקיבל את גזר הדין מהרופאים, הוא נכנע למחלה, כשהוא שוהה לצד משפחתו.

את המאבק הארוך והקשה תיעד ווארמבי בעמוד פייסבוק שצבר עוקבים רבים שליוו אותו במהלך ניסיונותיו להירפא מהמחלה. הדרך בה בחר להילחם בסרטן היתה צריכה של תרופות טבעיות, ויטמינים וכמובן דיאטה קפדנית והימנעות מכל אותם מאכלים שלטענתו גרמו למצבו. האם באמת אלה היו המאכלים עתירי השומן שגרמו למותו? לעולם לא נדע.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully