וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים? 7 קבוצות פייסבוק שאתם חייבים להכיר

5.2.2015 / 9:00

באיזה קבוצה יספרו לכם בשתיים בלילה איך להרדים את התינוק, איזה קבוצה תעזור לכם לסגור את החודש, איפה תלמדו איך לגרום לכל ההורים בגן לקנא, ואיפה תוכלו להתלונן בנחת. מדריך מעודכן לקבוצות הכי משפחתיות בפייסבוק

קבוצות הורים בפייסבוק. ShutterStock
אמא, את לא מבינה מה כתבו במאמאזון!/ShutterStock

חלק בלתי נפרד מחוויית ההורות בשנים האחרונות הוא השימוש בפייסבוק. הרשת החברתית מלאה בקבוצות ייעודיות להורים – מקבוצות עירוניות (אמהות ממודיעין), קבוצות מבוססות סיפור אישי (הורים לפגים), וקבוצות מבוססות תחביב (אמהות מאושרות מרזות יחד). נראה שלכל הורה יש את הקבוצה שמתאימה לו במיוחד. אם טרם מצאתם את "קבוצת הבית" שלכם, הכתבה הזו בשבילכם – הנה הקבוצות הכי פעילות בפייסבוק, אלו שבטוח תמצאו בהן לייק או שניים.

אמהות קונות ביחד

להיות הורה זה עסק יקר, מאוד. קבוצת אמהות קונות ביחד נפתחה כדי להתמודד עם הבעיה הזו - הקבוצה מתפקדת כקבוצת רכישה למוצרים, ממוצצים לתינוק לשואבים רובוטיים, עגלות לתינוק, כסאות בטיחות, חדרי ילדים, מוצרים לבית ולמטבח, כרטיסים להופעות ועוד.

מספר חברים: מעל 87,000

מתי הקבוצה הוקמה? לפני כשנתיים, אחרי כשבוע היו בה יותר מ-2,000 חברים.

למי הקבוצה מיועדת? לכל הורה שמעוניין לחסוך. בתחילת דרכה הקבוצה פנתה רק לאמהות, אך עם הזמן היא נפתחה לכולם.

במה הקבוצה מתמחה? ברכישות קבוצתיות ובימי מכירות מרוכזים שמוזילים משמעותית את המחירים בשוק. הקבוצה הזו מוכיחה שלא חייבים לקבל כל מחיר שמציגים לנו כעובדה, ושבעזרת כוח קבוצתי אפשר להוזיל משמעותית את המוצרים בשוק. חברי הקבוצה מקווים לייצר יום אחד מועדון לקוחות ענקי שיוזיל כמעט כל מוצר שקיים בשוק.

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

קבוצות הורים בפייסבוק. ShutterStock
הכניסה מותרת גם לאבות/ShutterStock

מאמאזון

מאמאזון היא אחת מקבוצות האמהות הראשונות והבולטות ביותר, בעיקר בגלל שכולן נמצאות בה. מדובר בקבוצה מאוד פעילה שכל פוסט בה זוכה להמון תגובות. מלבד קבוצת הפייסבוק הזו שמציעה ייעוץ ותמיכה לאמהות, יש גם קבוצת תואמת לאבות (פאפאזון) ואת מאמאזון מרקט – אתר סחר לאמהות שמנהל עם לבבות במקום שקלים.

מספר חברים: מעל 73,000

מתי הקבוצה הוקמה? לפני יותר מארבע שנים. הקבוצה התחילה מ-34 חברות, ואחרי שבוע כבר היו כמה מאות.

למי הקבוצה מיועדת? מאמאזון מיועדת לאמהות בלבד. הדיונים בקבוצה סגורים, והחברות מתבקשות לא להוציא דבר החוצה. ייתכן שזה מה שמאפשר את האינטימיות בקבוצה.

במה הקבוצה מתמחה? מאמאזון מתמחה בייעוץ ובתמיכה בכל מה שקשור לאמהות, והמטרה המובהקת שלה היא להעניק לכל אמא את התחושה שהיא לא לבד, בכל רגע. ככזו, הפוסטים בקבוצה נוגעים בכל נושא אפשרי – מצבע היציאות של התינוק, דרך ריבים עם החמות ועד התייעצויות לבחירת שם לרך הנולד.

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

תינוק בוכה. ShutterStock
הילד לא מפסיק לבכות? חפשו תשובה בפייסבוק/ShutterStock

אמהות משקיעות

אם אתם מעדיפים להכין לילדים שלכם משחקים בעצמכם, לא מסוגלים לחשוב על תחפושת קנויה בפורים וחוגגים בכל שנה סביב הכנת הקישוטים בסוכות, זו הקבוצה בשבילכם. בקבוצת אמהות משקיעות תוכלו לקבל רעיונות בנושאים רבים ומגוונים מהורים אחרים שאוהבים להתעסק בעיצוב.

מספר חברים: 21,880

מתי הקבוצה הוקמה? לפני כחודשיים, אחרי שבוע של פעילות היו בקבוצה 1,000 חברים.

למי הקבוצה מיועדת? הקבוצה מיועדת לכל מי שאוהב להשקיע בעיצוב ולכל מי שחפץ בידע ורצון ללמוד ולקבל רעיונות משיתופים של חברים נוספים.

במה הקבוצה מתמחה? הקבוצה מתמחה בכל מה שקשור להשקעה ויצירה. החל מימי הולדת ממותגים וחגיגת אירועים שונים ועד לתחפושות שמכינים לבד, משימות מיוחדות, הכנת הפעלות ומשחקים לילדים ועוד.

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

המדריך לשינה מתוקה

להיות הורה זה עסק מעייף, מאוד. בקבוצה הזו תוכלו להיעזר בחברי הקבוצה ובמנהלת הקבוצה וללמוד טכניקות איך ללמד את הילדים להרדים את עצמם. האג'נדה המקצועית מאחורי הקבוצה היא שאת רוב בעיות השינה ניתן לפתור מבלי לשלם כסף, אלא רק עם הנחיה ותמיכה טלפונית ואפילו אינטרנטית.

מספר חברים: 7,200

מתי הקבוצה הוקמה? לפני כשנתיים, אחר שבוע היו בקבוצה 500 חברים.

למי הקבוצה מיועדת? להורים מגיל לידה ועד גיל 5 שילדיהם לא יודעים ולא יכולים להירדם בכוחות עצמם. והיא מיועדת לכל סוגי ההורים (הורים ליחידים, תאומים ושלישיות).

במה הקבוצה מתמחה? בלתת הסבר מפורט ומדויק להורים כיצד ללמד את ילדיהם לישון לבד, עם מסמכים מסודרים שנמצאים בקבוצה שניתן לקרוא, וכמובן האפשרות לשאול שאלות את המומחים ואת ההורים בקבוצה.

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

תינוק ישן. ShutterStock
ללמד את הילד לישון בעזרת קצת חוכמת המונים/ShutterStock

מאמאטבע

קבוצה לאמהות ונשים עם גישה אלטרנטיבית וטבעית שבוחרות לגדל ילדים בצורה בריאה וטבעית יותר, לדעתן. בקבוצה הזו תוכלו להתייעץ על מתן תרופות טבעיות לילדים, לשמוע על לינה משותפת עם הילדים, מתכונים בריאים ועוד.

מספר חברים: 5,900

מתי הקבוצה הוקמה? לפני כשלוש שנים.

למי הקבוצה מיועדת? הקבוצה מיועדת לנשים בלבד, מההיריון ולאורך כל שלבי ההורות (גם סבתות מתקבלות בברכה), שמעוניינות בהורות פחות מיינסטרימית.

במה הקבוצה מתמחה? הקבוצה תומכת בהורים בתחומים רבים, בהם קיימות, רפואה אלטרנטיבית, מזון בריא והמלצות לפעילויות שאינן צרכניות.

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

הורים לתאומים ולשלישיות – הקבוצה הרשמית

אם אתם הורים לתאומים או שלישיות זאת הקבוצה בשבילכם. בקבוצה תוכלו לשאול שאלות, להתייעץ, להסביר ולהיות חלק מקהילה גדולה להורים תומכים שיוכלו להזדהות אתכם באושר, בקושי וברגשות שהורים לילד אחד אולי פחות יוכלו להבין.

מספר חברים: 4,000

מתי הקבוצה הוקמה? לפני כמעט שלוש שנים

למי הקבוצה מיועדת? להורים (או לכאלה שבדרך) לתאומים, שלישיות ומעלה.

במה הקבוצה מתמחה? הקבוצה משמשת כקבוצת תמיכה ומקום חם להורים אשר רוצים להתייעץ, לשתף או אפילו סתם לפרוק. הקבוצה יצרה בית להורים לתאומים ומעלה, שלא הייתה קיימת לפני זה. והחברים בה הפכו למשפחה אחת גדולה שאפשר להתייעץ על כל דבר וכל מספר חודשים אפילו הם עורכים מפגשים ומכירים אחד את השני אישית ולא רק במרחב הווירטואלי.

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

עוד באותו נושא

חיים של אבא: כל הסיבות להעריץ הורים לתאומים

לכתבה המלאה
תאומות תינוקות. ShutterStock
יש שאלות שהורים לילד אחד פשוט לא יבינו/ShutterStock

אמהות שפויות ורציונליות

הקבוצה הזו מיועדת להורים שרוצים ללמוד ולשאול, אבל רק כאשר מדובר במידע מבוסס מדעית ומחקרית, בלי רפואה אלטרנטיבית ובלי תרופות סבתא. כל דיון שאינו ענייני או שגולש לפסים פחות אינפורמטיביים, נמחק מהקבוצה. חמותכם אמרה לכם פעם למרוח אלכוהול על התינוק כדי להוריד לו את החום, ואתם פניתם לרשת כדי למצוא את הביסוס המדעי לזה? זו בדיוק הקבוצה בשבילכם.

מספר חברים: 2,600

מתי הקבוצה הוקמה? לפני כמעט שנה.

למי הקבוצה מיועדת? למרות שמה, הקבוצה מיועדת גם לאבות, כל עוד הם עומדים בתנאי השפיות והרציונליות.

במה הקבוצה מתמחה? הקבוצה מתמחה בכל התחומים של הנקה, תזונה, שינה, רפואה חינוך וכדומה, המסתמכים על מחקר מדעי בלבד ולא על ידי שיטות אלטרנטיביות. בקבוצה אין מקום להומאופתיה, כישופים, אנרגיות, תקשור עם גלגולים קודמים, תטא הילינג או הפחדות מכל סוג.

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully