וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים עכשיו? 5 דברים עם ערך מוסף לעשות עם הילדים

אתם בטח חושבים שאין פעילות קיץ שטרם עשיתם, אבל יש עוד שבועיים תמימים לאוגוסט, ועוד הרבה מאוד זמן פנוי למלא. אז כמיטב המסורת, אספנו 5 המלצות לפעילויות עם הילדים, והפעם: כאלה שיגרמו להם לחשוב על מישהו חוץ מעצמם

הקייטנות נגמרו, הילדים בבית וכולם מחפשים פעילות מתאימה עם הילדים, כזו שתהיה מהנה, לא תקרע את הכיס ואם אפשר שגם תהיה משמעותית, כזו שהם ילמדו ממנה משהו. כמדי שבוע סקרנו את אפשרויות הבילוי עם הילדים בחודש החם ביותר בשנה, ואספנו 5 הצעות לפעילויות עם הילדים, שיעניקו לכם כמה שעות טובות יחד ללא מסכים ויתנו לילדים משהו שיישאר איתם.

1. קיץ משמעותי במרכז מהותי

מרכז מהותי מזמין ילדים והורים להשתתף בפעילות הדגל של המרכז "זמן מהותי", לפתור את כתב החידה המסקרן "הרפתקה באי", ולצפות בהצגה "מסע בארץ האור". בנוסף, לאורך כל החופש יתקיים בנוסף לפעילויות במרכז גם הפנינג "תרגישו חופשי" - ארבע תחנות שהופכות את הזמן שלפני ואחרי הפעילות למהנה. בין האפשרויות גם תחנת יוגה וקיר המעשים הטובים.

איפה ומתי? מרכז מהותי, רחוב שאול המלך 21 (ברחבת הקאמרי). כל יום (ראשון-שבת) מ-10 עד 17.

לאיזה גיל? פעילות זמן מהותי והרפתקה באי מתאימה לילדים לילדי כיתות א-ו, "מסע בארץ האור" מתאימה לילדי גן בגילאי 4-6.

כמה זה עולה? 10-25 שקלים למשתתף.

לפרטים נוספים

2. התנדבות משפחתית דרך עמותת רוח טובה

התנדבות היא הזדמנות ליום גיבוש משפחתי עם ערך מוסף, הילדים וההורים נהנים מפעילות ערכית חינוכית, כיפית ומגבשת, וללא עלות כספית. ניתן להתנדב באיסוף וחלוקת מזון למשפחות נזקקות, העברת פעילות מיוחדת לקשישים או לילדים בסיכון, ליקוט מזון בשדות, התנדבות עם בעלי חיים ועוד.

עמותת רוח טובה מחברת בין אנשים המבקשים להתנדב לבין עמותות וארגונים הזקוקים למתנדבים. רוח טובה מחזיקה במאגר ההתנדבויות הגדול במדינה, המציע יותר מ-6,000 הזדמנויות להתנדב ומייצרת לאורך כל השנה אלפי חיבורים בין מתנדבים מכל הארץ ומחו"ל לבין גופים הזקוקים להם.

איפה ומתי? ההתנדבות יכולה להיות חד פעמית או לעיתים קרובות יותר, כל משפחה לפי מה שמתאים לה.

לאיזה גיל? לפי סוג הפעילות, החל מהתנדבות לכל המשפחה ועד להתנדבות המתאימה לבני נוער

כמה זה עולה? חינם

לפרטים נוספים

עוד בוואלה!

מה עכשיו? 5 פעילויות עם הילדים לשבת חמה במיוחד

לכתבה המלאה

3. שני משפחתי במרכז "נא לגעת"

סדנא במרכז נא לגעת. בני דויטש,
סדנא במרכז נא לדעת/בני דויטש

בכל יום שני לאורך חודש אוגוסט מתקיימות סדנאות מגוונות הפורצות את גבולות החושים לילדים קטנים וגדולים, עם תכנים איכותיים וערכיים. הילדים יטעמו שוקולדים אקזוטיים בסדנת טעימות בחושך, יחוו מחדש מוזיקה, הרמוניות וצלילים בחשיכה, ילמדו את שפת הסימנים הישראלית ממדריכים צעירים חירשים וכבדי שמיעה, יסעדו בארוחת צהריים או ערב בחושך המותאמת לילדים במסעדת "בלאקאאוט". הקטנטנים ייהנו בתיאטרון שעת סיפור "קווין הקואלה תקוע למעלה" המשוחק על ידי שתי שחקניות חירשות ומקריאה אותו דוברת עיוורת מכתב ברייל.

מתי ואיפה? בימי שני של חודש אוגוסט, רכז "נא לגעת", רציף העלייה השנייה, נמל יפו

לאיזה גיל? סדנת שפת הסימנים: מגיל 5, תיאטרון "שעת סיפור" מגיל 3, שאר הסדנאות וארוחה במסעדה מגיל 8 ומעלה.

כמה זה עולה? בין 40 ל-95 שקלים. מיוחדים: סדנת שוקולד + סדנת מוזיקה + תיאטרון סיפור: 75 שקלים. ארוחה במסעדת החושך + סדנת שפת סימנים + תיארון סיפור: 110 שקלים.

לפרטים נוספים

4. כלי-קאסו סטודיו ליצירה בקרמיקה של עמותת אנוש

סדנת עיצוב כלי קרמיקה בכלי-קאסו. אתר רשמי
סדנת עיצוב כלי קרמיקה בכלי-קאסו/אתר רשמי

כלי-קאסו הוא סטודיו ליצירה בקרמיקה, המציע למבקרים בו חוויית יצירה ייחודית עם ערך מוסף: כל מי שמגיע מוזמן לבחור כלי קרמיקה מתוך מבחר כלים המוצעים במקום: צלחות, כוסות, קערות, קופסאות ועוד. על הכלי שנבחר ניתן לצייר, להדביק, לקשט ולכתוב עליו ככל העולה בדמיון. בתום הפעילות הכלים נכנסים לייבוש בתנור וניתן לקחת אותם הביתה ולהשתמש בהם. את הכלים המוצעים בסטודיו יצרו מתמודדי נפש במסגרת מרכזי התעסוקה של אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש. מתמודדי הנפש גם עובדים במקום כחלק מצוות ההדרכה שמסייע למבקרים.

איפה ומתי? סמטת אנוש 3 , כפר סבא. מומלץ להזמין מקום מראש.

ימים ב', ג' וה': 10:00-20:00
יום ד': 10:00-23:00
יום ו': 10:00-14:00

לאיזה גיל? מתאים לכל ילד או אדם שיודע לאחוז במכחול (מומלץ מגיל 4).

כמה זה עולה? הכניסה למקום חופשית, מחיר הכלים משתנה ונע בין 25-160 שקלים (רוב הכלים עולים בין 40-100 שקלים).

לפרטים נוספים

5. משחזרים את הקרב בקיבוץ יד מרדכי

לאחר שנה לא פשוטה שעברה על עוטף עזה, יוצא קיבוץ יד מרדכי בפעילויות קיץ לכל המשפחה שמחזירות את הצבע לעוטף. הפעילויות כוללות ביקור במוקדים מרכזיים בקיבוץ, כשהמשמעותי מבניהם הוא אתר שחזור הקרב - באתר שהוכרז כאתר מורשת לאומית ושודרג לאחרונה באמצעות המועצה לשימור אתרים, ייחשפו המבקרים לסיפור הגבורה של חברי הקיבוץ ולוחמי הפלמ"ח שלחמו בצבא המצרי בימיה הראשונים של המדינה. לאחר מכן, יוכלו הילדים להתגנב בתעלות הקשר, להתחפר בתעלות ההגנה ולצפות בכלי הנשק איתם הגנו הלוחמים האמיצים על הקיבוץ. עוד יוכלו המבקרים ליהנות בבית הדבש והדבורה, מנסיעה בטרקטור הקיבוצי כולל ביקור ברפת ומביקור במוזאון בית הקיבוץ של פעם המציג אוסף מרהיב של פריטים מראשית ימי הקיבוץ.

איפה ומתי? קיבוץ יד מרדכי, ימי שבת במהלך אוגוסט בין השעות 10:00-16:00,

לאיזה גיל? החל מגיל 3

כמה זה עולה? 20 ש"ח לאתר שחזור הקרב. לבית הדבש והדבורה 30 ש"ח.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully