וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרו הכל: מצאנו את מתנת החג המושלמת לאמהות

22.9.2017 / 8:08

אמא יקרה, כמה זמן עבר מאז הפעם האחרונה ששתית קפה חם? מצאנו את הפיתרון המושלם לקללת הקפה הפושר והדלוח של האמהות. החיסרון: זול זה לא

סמארט מאג כוס קפה חכמה ששומרת על הקפה חם. Ember Trchnologies, אתר רשמי
לא צריך לחכות לבר מצווה כדי לשתות קפה חם/אתר רשמי, Ember Trchnologies

מה התלונה מס' 1 של אמהות מתוסכלות? נכון. שהן לא ישנות בלילה. אבל מה מקום שני? שמאז שנולדו להם ילדים, הן לא שתו קפה חם. אין אמא שלא מכירה את הסצנריו הזה: את מרתיחה מים – התינוק ישן. שמה כפית כפה בספל – התינוק ישן. מוסיפה סוכר – ישן. מוזגת את המים – ישןןןןןן. מערבבת (בשקט) – עדיין ישן. מוסיפה חלב – ישן, ישן. תתקדמי. לוקחת את הספל לסלון, מתיישבת על הספה ומקרבת את הספל לפה – התעורר.

בפעם הבאה שתגיעי לקפה שלך (אם בכלל) הוא כבר יהיה פושר ודלוח. זו אחת הגזרות המתסכלות שאמהות פשוט למדו לחיות איתן – את מתרגלת לשתות קפה פושר או קר, או שאת פשוט מוותרת על הפנטזיה לשתות את הקפה שלך חם עד שהילד יגיע למצוות. אבל לא השנה, השנה הזאת עשויה להיות השנה שבה אמהות סוף סוף יוכלו לשתות את הקפה שלהן חם, לא משנה מתי הן יגיעו אליו.

עוד בנושא:
עוד פעם יין? הנה כמה רעיונות למתנות בריאות יותר בחגים
מומחים חושפים: זה היחס המדויק להכנת כוס קפה מושלמת לצריכה יומית

סמארט מאג כוס קפה חכמה ששומרת על הקפה חם. Ember Trchnologies, אתר רשמי
השנה היא 2017 ויש אפליקציה שתשמור על הקפה שלך חם/אתר רשמי, Ember Trchnologies

חברה בשם אמבר טכנולוגיות פיתחה ספל תרמי חכם במיוחד לאמהות, ששומר על הקפה בטמפרטורה חמה ומושלמת באופן קבוע. את אפילו יכולה לשלוט בטמפרטורה הזאת באמצעות סיבוב החלק התחתון של הספל, או מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית שניתן להתקין על הטלפון או השעון החכם.

המפרט הטכני של ה-Smart Mug כולל בידוד תרמי באיכות גבוהה (כזאת שמשמשת בציוד של אסטרונאוטים), מערכת חימום הנשלטת על ידי מיקרו-מעבד, חיבור בלוטות', ומטען בצורת תחתית (כי אף אמא שמכבדת את עצמה לא תניח ספל בלי להשתמש בתחתית). מחירו הנוכחי אינו זול ועומד על 150 דולר וניתן להשיגו באתר אמזון, אתר החברה המייצרת וכן, בסניפי סטארבקס בארה"ב. אם אתם בעניין של להשקיע במתנת חג למישהי שאתם אוהבים ושלא שתתה כוס קפה מהביל מאז שחזרה הביתה מהמלונית – זאת עשויה להיות הבחירה המושלמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully