וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט של האם הזו מצביע על הסכנה החדשה בספינרים

18.5.2017 / 11:44

אחרי שהפך ללהיט הכי חם בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, עכשיו מתחילות הבעיות. פוסט של אם מטקסס שזכה למאות אלפי שיתופים ברשת, מצביע על הסכנה שבבליעת חלקי המתכת

הספינר התחיל כצעצוע לילדים אוטיסטים/מערכת וואלה!

בווידיאו: מאיפה הגיע אלינו שגעון הספינרים?

אם אתם חיים על הפלנטה הזו אין סיכוי שלא שמעתם על צעצועי הספינר שהפכו בין ליל ללהיט הכי חם, בעיקר בקרב ילדי בית ספר, אבל גם בקרב מבוגרים. אמא מטקסס שבתה כמעט נחנקה מאחד מהגלגלים של הצעצוע, שיתפה פוסט לפני כמה ימים וביקשה להזהיר הורים שילדיהם משחקים עם הצעצוע מדי יום.

האם, קלי רוז ג'וניאק, סיפרה כי אספה את בתה, ברייטון, משיעור שחיה ביום שני האחרון, כשלפתע היא החלה לשמוע קולות השתנקות מהמושב האחורי. "כשהסתובבתי אחורה ראיתי את בתי מאדימה וריר מתחיל לנזול מפיה", סיפרה בפוסט בפייסבוק שפרסמה ומאז זכה לכ-700 אלף שיתופים. "הילדה הייתה בפאניקה, משכתי אותה אליי והיא הצביעה על הגרון", כתבה. "ניסיתי לעשות לה היימליך אבל זה לא עזר".

עוד בנושא:
5 משחקים שיתרמו להתפתחות של הילדים שלכם
הורים משתפים תמונות מביכות של הילדים שלהם בשביל לייקים

ברייטון הצליחה לומר לאמה שהיא שמה בפיה את אחד החלקים של הספינר כדי "לנקות אותו" ובלעה אותו בטעות. השתיים נסעו למיון הקרוב, אך הרופאים שבדקו אותה לא הצליחו להבין בדיוק איפה נמצאת חתיכת המתכת. משם, האם והבת נלקחו לבית החולים לילדים של טקסס באמבולנס, שם הראו צילומי רנטגן שהמתכת – בגודל של מטבע - נמצאת בוושט של ברייטון. "הרופא של המכון היה מרותק", כתבה האם. "הוא רק למד על טירוף הספינירים באותו בוקר כשהיה בקניון עם בנו, אז זו הייתה הפתעה לעמוד מול אחד מהם במקרה אחרי כמה שעות".

ברייטון נלקחה לניתוח, שם הרופאים השתמשו באנדוסקופ - צינור צר עם מצלמה זעירה בקצה - כדי לאתר ולהוציא את חתיכת המתכת. "למרבה המזל המקרה הסתיים בתוצאה חיובית, אבל זה היה די מפחיד", כתבה האם, "לא רק בגלל הבליעה הראשונית, אלא גם הדאגה לגבי הרכב ומבנה האובייקט, ולבסוף, כמובן הסיכון שבהרדמה כללית". ג'וניאק השתמשה בפוסט שפרסמה כדי להזהיר הורים, וציינה כי חתיכות המתכת הקטנות, יכולות להסתובב ולצאת בקלות, ושלא כל הספינרים מגיעים עם אזהרות המתאימות לגיל.

בשבוע שעבר הגיע לבית החולים אסף הרופא נער עם חתיכת מתכת על אצבעו, שהתבררה כחלק מהצעצוע הפופולרי שהתפרק. לאחר שהנסיונות להוריד את הטבעת מידו כשלו, הוא הועבר לחדר ניתוח ושם היא הוסרה.

  • עוד באותו נושא:
  • ספינר
  • חנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully