וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכריס המסוורת' יש סיבה מצויינת למרוח לק על אצבע אחת

13.10.2016 / 9:15

המסוורת' הוא מסוג הגברים שהם כל כך נאים שכל דבר נראה עליהם טוב. אבל יש סיבה מאוד טובה ומאוד חשובה שהוא העלה את תמונתו עם ציפורן אחת משוחה בלק אדום והיא מוכיחה שהוא יפה גם מבפנים

כריס המסוורת' הוא גבר יפה תואר כל כך שבאמת קשה לחשוב על משהו שלא יראה עליו טוב. אפילו לק על אצבע אחת נראה עליו כמו טרנד אופנתי שכדאי לאמץ. אבל הסיבה שהשחקן המגלם את ת'ור בסדרת סרטי הפעולה "הנוקמים" העלה לעמוד האינסטגרם שלו את תמונתו כשהוא מתהדר באצבע אחת מרוחה בלק אדום, היא אחרת לגמרי. המסוורת' הוא הפנים המוכרות ביותר שהצטרפו עד כה לקמפיין Polished Man שמטרתו להעלות את המודעות העולמית לאלימות נגד ילדים וגיוס תרומות לארגונים המסייעים לילדים ניצולי התעללות וטראומה.

"להיות Polished Man זה לא רק לזכור לקנות פרחים או לדבר על כמה אתה מרים בחדר הכושר, זה גם לומר 'לא' לאלימות נגד ילדים. זו הסיבה שבחודש אוקטובר אני מורח לק על ציפורן אחת ופונה אליכם בבקשה לתרומות עבור 1 מכל 5 ילדים ברחבי העולם שנופלים קורבן לאלימות פיזית או מינית לפני שהם מגיעים לגיל 18" – כתב המסוורת' באינסטגרם שלו. ולא שכח לתייג גם את אחיו (גם הם שחקנים מפורסמים) ועוד כמה חברים ולאתגר אותם להצטרף לקמפיין ולהעלות תמונות משלהם עם לק. בינתיים, הצטרפו לקמפיין שחקנים נוספים, בהם גם זאק אפרון.

עוד בנושא:
תעשו לנו ילד: האבות הכי לוהטים בג'ימבורי
חיבוק דב: הקמפיין שמבקש מכם פשוט להתחבק
1 מכל 5 ילדים בישראל חווה התעללות

ראשיתו של הקמפיין בסיפור מחמם לב על מפגש בין אליוט קוסטלו, מנכ"ל ארגון ללא כוונת רווח בשם YGAP עם ילדה קמבודית בשם תיאה. השניים נפגשו במרכז מחסה לילדים ניצולי התעללות שאליו הגיעה תיאה לאחר שהוצאה מבית יתומים קמבודי שבו עברה התעללות פיזית וניצול מיני במשך שנתיים. בשל פערי השפה, התקשורת בין קוסטלו האוסטרלי ותיאה הקמבודית לא היתה מילולית בתחילת הקשר ביניהם. ובכל זאת, נוצר איזשהו חיבור יוצא דופן בין השניים. באחד המפגשים ביניהם תיאה לקחה מרקר וצבעה את כף ידו וציפורניו של קוסטלו בשלל צבעים.

המפגש הזה הוא שהוביל את קוסטלו להגות את הקמפיין Polished Man (גברים בלק, בתרגום חופשי), שבמסגרתו גברים ברחבי העולם צובעים ציפורן אחת בידיהם בלק כדי לעורר מודעות לנושא של אלימות נגד ילדים. המטרה היא למשוך תשומת לב ולהצית שיחה באמצעות הפרט החריג הזה, ובהמשך להפנות אנשים לאתרי אינטרנט שבהם ניתן לתרום ולתמוך בארגונים שמסייעים לילדים ניצולי אלימות. לאתר הפרוייקט Polished Man.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully