וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדם שלנו לא כחול: הפרסומת שמציגה את המחזור הנשי בצבע שונה

26.6.2016 / 10:00

והתגובות לא מאחרות להגיע. אבל בקטע טוב. נשים שצפו בפרסומת ביקשו להביע את תמיכתן בפרסומת הראשונה לתחבושות הגיינה שמציגה דם, אבל לא כמו שאתם מתארים לכם

יו טיוב

אתם פותחים את הטלוויזיה וניבטת לפניכם אישה יפה לבושה בבגדים לבנים וצמודים, רוכבת על אופניים ומפזרת חיוכים לכל עבר. כן אתם לא טועים, זו הפרסומת החדשה לתחבושות הגיוניות. ולא, דם הוא לא בצבע כחול. ובכן, לחברת תחבושות הגיוניות מאנגליה זה לא התאים.

חברת Bodyform החליטה להפוך את הנוזל הכחול בדם אמיתי, ואנשים מסתבר ממש אוהבים את זה. בפרסומת חדשה שהוציאה החברה מוצגות בלרינות עם רגליים מדממות אחרי שרקדו שעות ונשים שעוסקות באגרוף, מקבלות אגרוף לפרצוף, ואיך לא, מדממות, ובצבע אדום.

תחבושות הגייניות. ShutterStock
כבר לא מתביישות/ShutterStock

המסר של הפרסומת הוא שנשים מדממות לא רק בעת המחזור החודשי שלהן, אלא בפעילויות אחרות ושונות שהן עושות מדי יום. הפרסומת מסתיימת בסלוגן: "אף דם לא יעצור אותנו. אל תיתני למחזור החודשי לעצור אותך".

המדיות החברתיות הגיבו בהתלהבות לפרסומה החדשה ורבים ביקשו לפרסם את תמיכתם בחברה שעשתה לטענתם צעד אמיץ בכל הנוגע להצגת המחזור החודשי של האישה. הטענה העיקרית שנשמעה היא שאין יותר נוזל כחול, דם אמור להיות אדום.

  • עוד באותו נושא:
  • וסת
  • דם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully