וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיל המדוייק שבו נשים מרגישות הכי סקסיות

2.5.2016 / 14:00

סקר שבו השתתפו 2,000 נשים בריטיות מגלה ששנות ה-30 הן התקופה שבה נשים מרגישות הכי סקסיות. לידיעת הגברים, נשים מרגישות יותר סקסיות בבילוי עם חברות מאשר איתכם, אבל מחמאה אחת יכולה לשנות את התמונה

ShutterStock

בווידאו: באיזה גיל חווים את האושר הגדול ביותר בחיים?

הגיל המדוייק שבו נשים מרגישות הכי סקסיות הוא – 34. כך עולה מסקר שנערך בבריטניה ובו השתתפו כאלפיים נשים בכל הגילאים. ממצאי הסקר מצביעים על כך שנשים בשנות השלושים לחייהן מרגישות סקסיות הרבה יותר מאשר בכל עשור אחר בחיים. 64% מהנשים בגילאי השלושים ענו שהן חשות יותר סקסיות כעת משום שהן נעשו בטוחות יותר בעצמן עם הגיל, ואילו 34% ייחסו זאת לעובדה שכיום הן נמצאות במערכות יחסים טובות יותר מאשר אלה שניהלו בגילאים צעירים יותר. 26% מהנשים בגילאי 30 אמרו שהשיפור בביטחונן העצמי בא לידי ביטוי גם במיטה. אחת מכל 10 בקבוצת גיל זו דיווחה גם על עלייה בחשק המיני עם חציית גיל 30.

מהסקר עולה גם רשימה של טריגרים סקסיים עבור נשים בכל קבוצות הגיל: בראש הרשימה, הידיעה שמישהו נמשך אליך – 52% מהנשים שענו על הסקר אמרו שזה מדליק אותן. 46% מהנשים אמרו שמחמאה מבן/בת הזוג היא סקסית בעיניהן, 38% אמרו שלבישת בגד חדש גורמת להן להרגיש סקסית ובמקום הרביעי והצמוד – רכישת בגדים תחתונים סקסיים, שגורמת ל-37% מהמשיבות להרגיש סקסיות.

יותר משליש מהמשיבות (36%) אמרו שהן מרגישות סקסיות כשהן יורדות במשקל ומספר דומה של נשים ציינו שגם מחמאה מאדם זר יכולה לגרום להן להרגיש כך. עבור 32% מהמשתתפות בסקר תספורת חדשה גם היא סיבה להרגיש סקסית מהרגיל.

אנשים במסיבה. ShutterStock
מרגישות יותר סקסיות בבילוי עם חברות/ShutterStock

52% מכלל הנשים בסקר אמרו שהן מרגישות סקסיות מפעם לפעם, ואילו 3% בלבד העידו על עצמן כי הן חשות סקסיות תמיד. שלושה רבעים מהמשיבות (75%) אמרו שלהרגיש סקסית זה יותר נגזרת של מידת השליטה שאת מרגישה שיש לך על חייך, מאשר של איך שאת נראית. רוב מוחץ של 84% מהנשים בסקר אמרו שלהרגיש סקסית פירושו להיות מרוצה מעצמך, לא משנה איך את נראית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

רק מילה טובה, או שתיים. לא יותר מזה

נתון מעניין נוסף הוא שכשליש מהנשים שהשתתפו בסקר (30%) אמרו שהן מרגישות יותר סקסיות כשהן יוצאות לבילוי עם חברות, מאשר בבילוי עם בן הזוג שלהן. 18% מהנשים אמרו שהן מרגישות יותר סקסיות בחברת נשים באופן כללי, מאשר בחברת גברים. עם זאת, כשזה מגיע למחמאות, לבני הזוג יש יתרון בולט – 43% מהנשים אמרו שמחמאה מבן הזוג שלהן גורמת להן להרגיש יותר סקסיות ממחמאה מכל אדם אחר.

הסקר הוא יוזמה של רשת החנויות House of Fraser, בית אופנה בריטי יוקרתי שנוסד במאה ה-19. גורם מטעם הרשת אמר בתגובה על התוצאות, כי "הן מוכיחות שנשים מודרניות אינן זקוקות לגברים כדי להרגיש סקסיות ומושכות וכי הן מרגישות הכי בטוחות בעצמן כאשר הן מוקפות בנשים אחרות ובסטייל נהדר".

  • עוד באותו נושא:
  • נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully