וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה בת 3 אובחנה כחולת "סוכרת המבוגרים" הצעירה בעולם

18.9.2015 / 7:56

הילדה שקלה בעת האבחון לא פחות מ-35 ק"ג. הוריה נתבקשו להאכיל אותה פחות ולעשות יותר פעילות גופנית, וכעבור חצי שנה היא ירדה רבע ממשקל גופה ורמות הסוכר בדמה ירדו

מערכת וואלה!

פעוטה בת שלוש וחצי אובחנה לאחרונה עם סוכרת מסוג 2, שמכונה סוכרת מבוגרים, ובכך הפכה לילדה הצעירה ביותר בעולם שפיתחה את המחלה. הילדה, שפרטיה לא נחשפו, היא בת למשפחה היספנית, מטקסס, והיא שקלה בעת האבחון לא פחות מ-35 קילוגרמים.

כמו אצל חולים אחרים, גם הפעוטה סבלה בתחילה מצמא מוגבר ומהשתנה תכופה – מה שהעלה את חשדם של הרופאים. ובנוסף לכך, שני הוריה סובלים גם הם מהשמנת יתר. כחלק מהטיפול הרפואי, המשפחה נתבקשה לשנות את התזונה של הפעוטה. ההוראות היו לאכול מעט יותר ולעשות יותר פעילות גופנית. ואכן, כעבור חצי שנה היא ירדה רבע ממשקל גופה ורמות הסוכר בדמה חזרו לקדמותן.

השכיחות של סוכרת מסוג 2 גדלה באופן דרמטי בקרב ילדים בשל מגפת ההשמנה שלא פוסחת גם עליהם. וזה כבר משהו לחשוב עליו לפני שאתם נותנים להם ממתקים.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • סוכרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully