וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביתה בכוס: זה כנראה המתכון הכי קל להכנה שתראו אי פעם

1.11.2017 / 0:08

חביתות הן מאכל בריא, קל להכנה ושמתאים לכל ארוחה ולכל שעה ביום - מה אם היינו מספרים לכם שניתן להכין אותן אפילו מהר יותר משחשבתם? מתכון בערוץ היוטיוב "Foodlifehacks" מגלה את הסוד

רויטרס

חביתות הן מאכל מזין, מגוון וכזה שאפשר להכין צ'יק צ'ק, מה שהופך אותן לארוחה נפוצה כמעט בכל בית. בין אם המטרה היא ארוחת בוקר, צהריים או ערב, תמיד אפשר לאלתר חביתה ולהינות מיעילות ובריאות במנה אחת גם כשאתם לחוצים בזמן.

כעת, מסתבר שאפשר להכין חביתה אפילו מהר יותר משאתם רגילים, וכל מה שאתם צריכים זה כוס ומכשיר מיקרוגל. סרטון שעלה לעמוד היוטיוב "Foodlifehacks" (המשתף טיפים בבישול) הציג כיצד ניתן להכין חביתה תוך דקה וחצי בלבד. יכול מאוד להיות שמדובר במתכון הקל ביותר להכנה אי פעם.

חביתה בכוס. Foodlifehacks, צילום מסך
רק דקה וחצי וזו התוצאה הסופית. חביתה בכוס/צילום מסך, Foodlifehacks

אופן ההכנה

ראשית, עליכם לשבור שתי ביצים לתוך כוס שקופה (כל כוס תתאים, אך יותר נוח בכזו שניתן לראות דרכה). לאחר מכן יש לטרוף את הביצים עד לקבלת מרקם אחיד ולהוסיף מעט חלב. לאחר מכן ניתן להוסיף פחות או יותר מה שרוצים, אך בסרטון הלכו על עגבניות קצוצות, פלפלים קצוצים ושמיר טרי. מערבבים פעם נוספת ומכניסים את הכוס למיקרוגל לבישול של דקה וחצי בדיוק. יוצרי הסרטון מבטיחים שאתם תופתעו מאיכות התוצאה.

אז למה אתם מחכים? נסו את המתכון בעצמכם ושתפו אותנו בתוצאות.

הסרטון שמציג את המתכון הקל ביותר אי פעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully