וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת לרופא בלי לצאת מהבית? עכשיו זה אפשרי

תוכן פרסומי, תוכן פרסומי

8.9.2019 / 8:35

החיים של כולנו עמוסים, ולפעמים זה גורם לנו לדחות דווקא את הדברים החשובים ביותר. מכיוון שאת הבריאות שלנו אי אפשר לדחות, גם כשעסוקים, במאוחדת מצאו פתרון. שירות חדש יאפשר לכם לפגוש את הרופא שלכם מתי שנוח לכם, בשיחת וידאו בלי לצאת מהבית. כך זה עובד

ביקור דיגיטלי של מאוחדת.
מהיום לא צריכים לצאת מהבית כדי לראות את הרופא פנים אל מול פנים

החיים של כולנו עמוסים מאוד, ולפעמים זה גורם לנו לדחות דווקא את הדברים החשובים ביותר. מכיוון שאת הבריאות שלנו אי אפשר לדחות, גם כשעסוקים, במאוחדת מצאו פתרון. מאוחדת משיקה בימים אלה את מודל "מאוחדת היברידית" - שירות שמאפשר ללקוחותיה לקבוע "ביקור דיגיטלי" עם הרופא שלהם, באמצעות שיחת וידאו מהנייד מכל מקום שירצו.

נכון, קיימים כיום שירותים שמאפשרים התייעצות מרחוק עם רופא, אבל כאן לא מדובר ברופא חיצוני שלא מכיר אתכם או את ההיסטוריה שלכם, אלא ברופא האישי שלכם, זה שמכיר את התיק הרפואי שלכם ויכול להמשיך לעקוב אחר מצבכם גם בתום השיחה. יש לציין כי לא מדובר כאן במוקד חירום, אלא בדרך יעילה נוספת לקבל שירותי רפואה בשגרה.

איך זה עובד?

לקוחות מאוחדת יכולים להתייעץ עם רופא משפחה, ילדים, עור ונשים, ובקרוב יצטרפו לשירות רופאים מתחומים נוספים. השירות "ביקור דיגיטלי" פשוט מאוד: נכנסים לאתר מאוחדת או לאפליקציה בנייד כדי לקבוע את התור הדיגיטלי. לאחר מכן נכנסים ל"חדר המתנה דיגיטלי", שם אפשר לצרף גם מסמכים רפואיים. לאחר מכן מתחילה שיחת וידאו עם הרופא המטפל. בביקור הדיגיטלי גם הרופא וגם המטופל רואים אחד את השני באמצעות שיחת וידאו מאובטחת, כאשר בצד הרופא היא משולבת אינטגרלית בתיק הרפואי האישי של המטופל.

חשוב לציין שהשירות החדש לא מחליף או מבטל שירותים קיימים, אלא להפך - שומר על הרצף הטיפולי. ניתן בכל זמן לפנות לרופא בפנייה מקוונת באתר מאוחדת או באפליקציה בנייד - עבור בקשות להפניות, קבלת מרשמים לתרופות, תקשורת דיגיטלית עם הרופא האישי וכדומה. וכמובן שאפשר לבקר את הרופא במרפאה. הפיתוח החדש לא משפיע או פוגע בזמינות התורים או המרפאות.

השירות החדש צפוי להקל מאוד על חייהם של המטופלים, אבל זה לא היתרון היחיד שלו. במאוחדת צופים שהשירות יהפוך גם את העבודה של הרופאים ליעילה וקלה יותר. הרופאים יוכלו לעקוב בקלות רבה יותר אחד המטופלים שלהם, לזמן אותם לשיחת וידאו בנייד אם ברצונם לבצע מעקב נוסף ולהקל במידה מסוימת על העומס במרפאה. הרופאים יקבלו רשימת מטופלים מוזמנים, כמו היום, כאשר חלקה תהיה ביקורים פיזיים וחלקה ביקורים דיגיטליים.

כאשר הרופא יהיה בשיחת וידאו עם מטופל, מסך התורים בחדר ההמתנה יודיע שהוא בביקור דיגיטלי. בנוסף, מטופל שיגיע ל"ביקור דיגיטלי" יחל את השיחה עם הרופא לאחר שמילא פרטים בסיסיים ואת סיבת הפנייה, וצירף במידת הצורך גם מסמכים רפואיים, כמו תוצאות בדיקות. כך, הרופא יודע כבר בתחילת השיחה מה כואב או מציק למטופל, ומה הרקע הרפואי שלו, והמפגש מתנהל בצורה מהירה ויעילה יותר. מכיוון שרופא יודע מראש את סיבת הפנייה בביקורים דיגיטליים, הוא יכול גם, במקרה הצורך, לקדם חולים בתור עם תלונות הדורשות טיפול דחוף, כמו חום גבוה.

השירות "ביקור דיגיטלי" נמצא כעת בשלב פיילוט, ועוד ועוד רופאים מצטרפים אליו.

תוכן פרסומי, תוכן פרסומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully