וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס לכם הגב? תלמדו מוונדר וומן

לעיתונאים על השטיח האדום שנדהמו לראות אותה צועדת בנעליים שטוחות, היא אמרה שככה פשוט יותר נוח לה. אבל האמת היא שגל גדות כבר שבוע סובלת מכאבי גב לא פשוטים. מומחית מסבירה למה זה קורה ואיך מתמודדים?

צילום מסך

בווידאו: הטריילר של הסרט וונדר וומן

גל גדות השאירה את הוליווד פעורת פה כשהגיעה אמש לשטיח האדום של בכורת סרטה "וונדר וומן" בנעליים שטוחות, רחמנא ליצלן. קוד השטיח האדום של הוליווד הלא מכתיב שמלות מפוארות, איפור ושיער מתוקתקים וזוהרים ונעלי עקב אימתניות. ואכן, המהלך הנועז הזה של גדות לא עבר בשתיקה, בראיונות על השטיח האדום הרבו לשאול אותה על הבחירה בנעליים שטוחות. גדות ענתה בדיפלומטיות שככה פשוט יותר נוח לה, אבל מי שעוקב אחרי מעלליה של וונדר וומן בשבוע האחרון יודע שזה לא כל הסיפור.

לרוע מזלה של גדות, דווקא בישורת האחרונה ורגע לפני עליית הסרט שלה על מסכי הקולנוע ברחבי העולם נתפס לה הגב. הלו"ז העמוס שכלל מפגשי מעריצים, עשרות ראיונות לתקשורת בארה"ב ובעולם, מסיבות ושיאו בפרמיירה שנערכה אתמול בלוס אנג'לס חטף מכה קשה בעקבות ביש המזל הזה. גדות נאלצה להבריז ברגע האחרון ממפגש מעריצי וונדר וומן, משום שהכאבים ריתקו אותה למיטה. ככל הנראה בשל הכאבים העזים גדות מתקשה לשבת, לכן את רוב הראיונות היא ערכה השבוע בעמידה, ואת הנסיעות הרבות ממקום למקום היא עשתה בשכיבה (ובסטייל).

עוד בנושא:
גיבורה אמיתית: גל גדות מצפצפת על החוקים בפרימיירה של "וונדר-וומן"
מכנסי סקיני מסוכנים לבריאות - זו הסיבה
תרגילי פילאטיס להקלה על כאבי גב תחתון

לאירועים שמהם היא לא הבריזה היא הגיעה אך ורק בנעליים שטוחות, כשבעלה לצדה, מחזיק בידה ומסייע לה ללכת (כנראה שמקל הליכה או קביים קצת פחות מתאימים ללוק של וונדר וומן). גב תפוס אינו נחלתן של גיבורות על וכוכבות הוליוודיות בלבד. רובנו סבלנו או נסבול מכאבי גב מתישהו בחיינו. אז מה אפשר ללמוד מוונדרוומן על ההתמודדות עם גב תפוס? פנינו ללירון שליי, פיזיוטרפיסטית בכירה, במחוז שרון שומרון של קופת חולים כללית, כדי לברר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully