וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור הלא ייאמן של הספרינטר שהולך לייצג את ישראל באליפות העולם

16.8.2016 / 12:13

ליאב סולומוביץ, לקוי ראייה ושמיעה, מתכוון לייצג את ישראל באליפות העולם הקרובה לאחר שהשיג את הקריטריון המבוקש למרחקים קצרים. איך הוא מתכוון לעשות זאת ומתי גילה שהוא בעצם ספרינטר?

צילום: עידו שחם

ואז לפתע, הוא פתח בדהרה. קו הסיום הצטמצם מולו כמו כוונת של רובה צלפים והוא החליט שהוא שועט קדימה לבדו. המלווים שלו נותרו הרחק מאחור, אבל הוא החליט וזהו.

נכון, מדובר רק במרוץ למרחק של עשרה קילומטרים שנערך במסגרת אירועי מרתון תל אביב האחרון, אבל מי שמכיר את ליאב סולומוביץ' יודע שהוא רחוק מלעצור כאן.

סולומוביץ', לקוי ראייה ושמיעה, מתכוון לייצג את ישראל באליפות העולם הקרובה לאחר שהשיג את הקריטריון המבוקש למרחקים קצרים. כן, למי שעדיין לא הבין, מדובר בספרינטר העיוור הראשון שלא ממש רואה את קו הסיום אבל קשה למנוע ממנו להגיע לשם.

סולומוביץ' אובחן מגיל צעיר כבעל תסמונת נדירה שמנוונת את מערכת הראיה והשמע. כדי לרוץ הוא נדרש להיקשר למלווה שרואה ושומע היטב את הדרך, ורצוי שיהיה מהיר כמוהו, שכן הוא רץ בקצב של 25 קמ"ש.

מספר פעמים בשבוע הוא פוקד את מועדון הכושר "זאוס" ברמת גן, כדי לבצע תרגילי כוח שיעזרו לשריריו ומפרקיו לעמוד בלחץ הגבוה שמפעילה הריצה. "המוטו שלי הוא שאין דבר כזה רחוק מדי", הוא אומר. את זמנו בין האימונים הוא מעביר כאנליסט בחברת הראל ובהרצאות על מוטיבציה והשראה לניצחון בפני סטודנטים וחברות עסקיות.

למי שתהה כיצד הוא עושה זאת, מומלץ לצפות בסרטון.

וואלה! NEWS בשיתוף אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully