וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו כבר המציא את הרעיון הגאוני שכל ההורים חשבו עליו

8.2.2016 / 10:00

מכירים את זה שאתם מרגיעים תינוק בוכה על הידיים, מניחים אותו בשיא העדינות במיטה – ואז הוא מתעורר בצרחות, ואתם שואלים את עצמכם: "איך עוד לא המציאו כרית שתגרום לו לחשוב שהוא עדיין בידיים?!" אז זהו, שהמציאו

צילום מסך

אין הורה שלא עבר את הלופ המתיש של הרגעת תינוק צורח על הידיים, הרדמתו ואז העברתו למיטה או לעגלה בזהירות שלא היתה מביישת את היחידה לסילוק פצצות – רק כדי שהוא יתעורר בבכי בשניה שהוא נוגע במשטח שהוא לא הגוף שלכם. מה לא ניסיתם? עיטוף, נחשוש, חימום המיטה עם בקבוק או כרית חימום כדי שלא יהיו הבדלי טמפרטורות, להניח את התינוק ולהשאיר יד אחת עליו למשך כמה דקות... אבל תודו, ששום דבר כזה לא באמת עובד. החיישנים החדים של התינוק יודעים טוב טוב שאתם מנסים לעבוד עליהם ומיד מפעילים את הסירנות.

בתוך התסריט המייאש הזה, אין הורה שלא הגיע למסקנה שההמצאה שחסרה לעולם ולאנושות היא כרית שגורמת לתינוק לחשוב שהוא עדיין מוחזק על הידיים. ובכן, הורים יקרים, מישהו (כנראה פחות עייף מכם) אשכרה הלך והמציא את זה. ה-Babocush – מעין כרית שמתלבשת על טרמפולינות ומושבי תינוקות (מהסוג הצבעוני שתקוע לכם באמצע הסלון והורס את כל הקו העיצובי), ועליה רצועות שמאפשרות לרתום את התינוק כשהוא שכוב על הבטן ומדמות תחושת עיטוף. סרטון שמציג את המוצר הזה כמיועד במיוחד ל"הורים עסוקים" הועלה לפייסבוק וזכה ל-10 מיליון צפיות תוך זמן די קצר, והצית גם דיון סוער.

באבוקוש כרית שמרגיעה תינוקות. יו טיוב, צילום מסך
פטנט מציל חיים להורים, או עוד גאדג'ט שפוגע בבונדינג?/צילום מסך, יו טיוב

בין למעלה מ-20 אלף התגובות לסרטון אפשר למצוא תגובות של הורים שמכנים אותו "מציל חיים" ובין הורים שחושבים שהוא פוגע בבונדינג שצריך להיווצר בין התינוק להוריו. כך למשל, כתבה אחת האמהות: "אם אין לכם זמן להחזיק את התינוק שלכם, אז למה לכם לעשות ילדים בכלל?". אמא אחרת כתבה: "התינוקות שלנו הם כל כך קטנים לזמן כה קצר – הפיקו את המיטב מהזמן הזה. הניקיונות יכולים לחכות למחר". הורים אחרים היו ענייניים יותר, וציינו כי העובדה שהתינוקות מושכבים על הבטן ועל משטח רך ודמוי כרית אינו בטיחותי (מדובר בגורמי סיכון למוות בעריסה).

קרי נאווינס, האישה שעומדת מאחורי המוצר, מסכימה שהוא אינו צריך להוות תחליף לעריסה או למיטה כמקום העיקרי שבו התינוק ישן. אך היא מדגישה כי המוצר בטוח לשימוש ועבר בדיקות מחמירות.

  • עוד באותו נושא:
  • הורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully