וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציות הכי טובות להורים טריים

מערכת וואלה! בשיתוף סימילאק

24.8.2014 / 12:21

שחררו מעצמכם את הצורך לזכור מתי התינוק אכל בפעם האחרונה ומתי עשה קקי ונצלו את הטכנולוגיה כדי לייעל את שגרת היום עם תינוק חדש. כל האפליקציות שיעזרו לכם להיות הורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה להסתמך על הזיכרון הרעוע אם אפשר להיעזר באפליקציה יעילה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעם, עד לא מזמן, אחרי שנולד תינוק חיפשנו את הטלפון הציבורי בבית החולים כדי להודיע להורים שהם סבא וסבתא. היום אנחנו נכנסים לחדר הלידה עם הטלפון הסלולרי, מצלמים, מדברים, משחילים איזה סלפי ומנהלים קשר רציף עם העולם בכל רגע נתון.

פעם, אחרי שחזרנו הביתה עם תינוק, נשות המשפחה והשכנות באו לתמוך, לייעץ ולעזור. היום הטלפון החכם הוא (כמעט) החברה הכי טובה שלנו ולאימהות טריות מוצעות אינספור אפליקציות שנועדו לסייע בשגרת היום החדשה.

אנחנו ממליצים לא לתת לטלפון להשתלט על היחסים שלכם עם התינוק ואין כמו שיחה טובה עם יצור נשי תומך, אבל אספנו כמה אפליקציות שיכולות לסייע כשיש תינוק חדש בבית. הרי צריך לזכור אינספור דברים, לעקוב אחר הגדילה וגם לתעד ולישון בשקט.

יומן התינוק של סימילאק

אם אין לכם בעיה עם אפליקציות באנגלית, מגוון האפליקציות לבחור מהן רחב מאוד. בעברית האפשרויות יותר מוגבלות ואחת האפליקציות המקיפות לטיפול בתינוק ומעקב אחריו היא יומן התינוק של סימילאק.

האפליקציה ניתנת להורדה במכשירי אייפון ואנדרואיד ומאפשרת לתזמן זמני הנקה (צד, זמן) והאכלה, החתלה, שינה ותיעוד אבני דרך בהתפתחות וגדילה. בנוסף תמצאו כאן פתרונות להתמודדות עם נושאים מטרידים כמו תזונה, קשיי עיכול, גזים ועוד. לאחר הזנת נתונים תוכלו לקבל סטטיסטיקות ותצוגה גרפית של המידע ולהבין יותר טוב את סדר יומו של התינוק ולהתייעל בהתאם.

מחיר: חינם

להורדת האפליקציה באפסטור

להורדות האפליקציה לאנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה מאפשרת לתזמן זמני הנקה והאכלה, החתלה, שינה ותיעוד אבני דרך בהתפתחות וגדילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעקב אחר הנקה וטיפול בתינוק

אם הסתובבתם פעם עם אמא מניקה בטח שמעתם אותה שואלת את עצמה בקול לא פעם אחת: "רגע, מאיזה צד הנקתי קודם?". אז כמובן שאפשר לרשום פתק, אפשר להשתמש בצמיד הנקה או קליפס על החזייה, אבל למה לא לנצל את יתרונות הטכנולוגיה ולהוריד אפליקציה ייעודית שתעשה סדר בדיוק בסיפור הזה?

Baby Tracker: Nursing היא אפליקציה שימושית ופשוטה שמאפשרת לסמן מאיזה צד הינקתן, מתי ולמשך כמה זמן. היתרון הגדול הוא שהיא משחררת את האם מלהסתמך על הזיכרון שלה, שהתקופה שאחרי הלידה אינו שעתו היפה (וחוצמזה יש עוד כל כך הרבה דברים אחרים לזכור), ומאפשרת בכמה קליקים לנהל מעקב יעיל.

אם אתן נותנות תוספת של תמ"ל – גם את הפרטים האלה ניתן להזין לאפליקציה ולקבל תמונה ברורה של כמה התינוק ינק ואכל. זו אפליקציה ישנה יחסית ואין בה הרבה פיצ'רים, אבל בכך גם יתרונה, אם רק מחפשים דרך יעילה לנהל את ההנקה.

רוצות להרחיב את השימוש? אותו מפתח מציע את אפליקציית Total baby. כאן מדובר במערכת שלמה של ניהול הטיפול בתינוק המאפשרת מעקב אחר הנקה, האכלה, שינה, החתלה, רחצה, גדילה, ביקורי רופא ועוד (עד 14 פעולות שונות) – כולל אפשרות סימון מיוחדת כשמדובר בתאומים, למשל.

מחיר: 4.99$

הקליקו להורדה לאייפון

לאנדרואיד (ולאייפון):
נסו אפליקציה דומה בשם baby connect המאפשרת מעקב במגוון פלטפורמות ושיתוף מידע. ניתן להתנסות בה במחשב בחינם.

רעש לבן

אין ספק שהורים לתינוק חדש יכולים להירדם בשלוש שניות, בעמידה או אפילו בשירותים – אבל לתינוקות זה לוקח לעיתים קצת יותר זמן. בקיצור, אם גיליתם שמה שעוזר לו להירדם זה רעש של מזגן, מכונת כביסה, מכונית נוסעת או רעשים מונוטוניים אחרים זו בדיוק האפליקציה בשבילכם. היא יכולה להיות יעילה גם לשם הרגעה בזמן גזים ואולי לחסוך מכם המהומים, קפיצות והליכות בחדר. המפתחים מבטיחים שהיא אינה "שותה" את הבטרייה ולכן יכולה בקלות לפעול לילה שלם או כמה שעות רצוף.

מחיר: 0.99$

הקליקו להורדה

אם אתם יותר בעניין של רעשי טבע – נסו את aSleep שמשדרת רעשים של יער, חוף ים, גשם, ציפורים וגם כלי נגינה שונים. ניתן לשים טיימר.

הקליקו להורדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם איזה רעש רקע התינוק שלכם נרגע? רעש של מזגן או של אוטו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בייבי מוניטור

אפליקציה שמתפקדת בדומה למכשירי המוניטור לתינוק, ועשויה להיות תחליף כשנוסעים ולא רוצים לארוז את המוניטור הרגיל. איך זה עובד? פשוט מניחים את הטלפון בקרבת התינוק הישן כשהאפליקציה פתוחה והיא תחייג למספר שהגדרתם מראש בהישמע רעשים חריגים (אפשר גם לקבל את ההודעה כסמס או כשיחת (Facetime. מלבד זאת אפשר למצוא לאפליקציה הזו כל מיני כל מיני שימושיים מקוריים גם שהילדים גדלים.

מחיר: 4.99$

הקליקו להורדה

התינוק שלי היום

אפליקציה מבית האתר האמריקאי המוביל בענייני תינוקות Babycenter המאפשרת לקבל ישירות לטלפון בצורה נוחה את כל המידע שיש באתר על גידול תינוקות ושלבים התפתחותיים. אגב, את המידע ניתן גם לקבל בניוזלטר שבועי לפי גילו המדויק של התינוק שלכם.

מחיר: חינם

הקליקו להורדה

בייבי טראוול

אחד הדברים שמשתנים מאוד אחרי שנולד תינוק הוא חוסר היכולת לצאת בספונטניות מהבית מצוידים בארנק בלבד. כמויות הדברים שצריך לארוז כשנוסעים לטיול או לחופשה תופחות מאוד ומלאכת האריזה הופכת למשימה. במקום לנהל רשימות על דפים הנוטים ללכת לאיבוד – האפליקציה הזו מציעה רשימות מותאמות אישית בהתאם למספר הילדים שלכם (ומספר המבוגרים) והאקלים ביעד אליו אתם נוסעים. באופן פשוט ניתן לסמן מה לקחתם ומה לא וכך אולי לצאת מהבית מבלי לשכוח דבר.

מחיר: חינם

הקליקו להורדה לאייפון

לאנדרואיד אפשר לנסות אפלקיציה דומה, הקליקו להורדה. מחיר: 0.99$

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully