וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכורות למשקפיים?

מערכת וואלה! בשיתוף אופטיקנה

28.7.2014 / 8:19

כולנו אוהבות משקפי שמש אבל לפעמים החיבה לפריט האופנתי הופכת להתמכרות של ממש. הנה כמה סימנים שיגידו לכן אם גם אתן מכורות

צעירות חובשות משקפי שמש. ShutterStock
זוג אחד בתיק זה פשוט לא מספיק/ShutterStock

אנחנו אוהבות לגוון בבגדים, באוכל, במוצרי טיפוח וגם באביזרים אופנתיים. מאז שנשים גילו את כוחם של משקפי השמש לשדרג את הלוק, הן הבינו שזוג אחד בתיק זה פשוט לא מספיק. כי אם את יכולה להיות יום אחד מתוחכמת, ויום אחר סקסית או ספורטיבית, ואם חוץ מהבגדים שלך, משקפי השמש שאת מרכיבה הם שחקן מרכזי בלוק שלך, למה לעצור בזוג אחד?

ובאמת, כמעט כולנו כבר לא מסתפקות בזוג אחד של משקפי שמש מעוצבים, וזה מצוין. אבל לפעמים (רק לפעמים) זה הופך להתמכרות של ממש. גלוריה בבאי, מנהלת הקולקציה של רשת אופטיקנה מותחת קווים לדמותן של המכורות למשקפיים.

האספנית
יש באמתחתה לפחות חמישה זוגות משקפיים, כל אחד מהם בצבע אחר, והיא תמצא זוג שיתאים לכל מראה שתרצה לייצר. אם יש זוג שהיא אוהבת במיוחד, היא תקנה אותו במגוון צבעים – כדי שיתאים לכל מצב רוח.

משקפיים לכל מטרה
יש לה משקפיים לנהיגה, וגם לים, משקפי יומיום, משקפיים לסיבוב קניות, וכאלו למסיבת רחוב. במילים אחרות, יש לה משקפיים למגוון מטרות, כשכל זוג מעניק לה לוק שונה.

המעודכנת
המכורה עושה לייק לכל עמודי הפייסבוק של החברות שמייצרות משקפיים, עוקבת באינסטגרם אחרי כל תמונה חדשה, מעודכנת לגבי הטרנדים החמים והקולקציה החדשה שיצאה, ולא מחכה הרבה עד שהיא מתקשרת לרשתות האופטיקה לבדוק אם הגיע כבר הדגם האחרון.

קפצתי לבקר
היא נכנסת לחנות אופטיקה מספר פעמים בשנה כדי לבדוק מה חדש, על אף שידוע לה שמותגים בינלאומיים משיקים קולקציה רק שלוש פעמים בשנה.

זה הבייבי שלך
המכורה שומרת על המשקפיים שלה כעל אוצרה היקר ביותר. היא מכירה בערכם, לא מרכיבה אותם על הראש שחלילה לא יתרחבו, ומקפידה לשים אותם בנרתיק מהסוג הקשיח ביותר כדי שלא יישרטו.

מעבר בין סגנונות
בתור מכורה, היא לא מקובעת על דגם או על סגנון מסוים. יש לה זוג משקפיים לכל מצב רוח אפשרי. היא יכולה להרכיב משקפי שמש ספורטיביים או חתוליים. יש לה את הדגם הכי בנאלי שיש, ומצד שני גם את הדגם הכי קיצוני ובולט שאפשר למצוא.

אופנה, זה מה שחשוב
המשקפיים עבור המכורה הם לפני הכול פריט אופנתי, והלוק שלהם צריך להיות שווה ומעניין. היתרונות של משקפי השמש בהגנה על העיניים חשובים לה, כמובן, אבל ממש לא כמו העיצוב שלהם.

אהבה ממבט ראשון
היא נכנסת לחנות האופטיקה, עיניה נחות על זוג משקפיים המוצג לראווה, ומבלי למצמץ יותר מדי, היא קונה את הזוג הנחשק לא משנה כמה הוא עולים, אם הדגם הוא ישן או חדש, ואם המשקפיים בכלל מתאימים לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully