Primary Advertiser

הילדים שלכם לא אוכלים ירקות? יש לנו בשורות מצוינות

בשיתוף גמדים

20.8.2020 / 6:52

אוכל הוא נושא שמעורר אצל הורים לא מעט אמוציות - מההתרגשות של הביס הראשון ועד ייסורי המצפון שהילד לא אוכל מספיק. והסוגיה הכי בוערת בהקשר זה היא כמובן ירקות. רביטל ויטלזון יעקבס תפסה לשיחה את הדיאטנית עדי אפרתי רסולי ויצאה עם מסר שיעזור לכולכם להירגע

ילדים חולקים תפוח. ShutterStock
הילד שלכם אוכל תפוח? ניצחתם! ילדים חולקים תפוח/ShutterStock

כל הורה שני מכיר את הבעיה הזו: הילד מטורף על ממתקים, לא יוותר לעולם על שניצל, אבל כשזה נוגע לירקות ופירות - שביתה איטלקית. רביטל ויטלזון יעקבס, אמא לחמישה שכבר ראתה סרבן ירקות אחד או שניים בחייה, הזמינה לשיחה את עדי אפרתי רסולי, אמא בעצמה ודיאטנית קלינית של תינוקות וילדים, כדי שתעזור לה, ולכולנו בעצם, לפצח את השיטה ולגרום לילדים לאכול את המאכלים שעושים להם טוב.

את כל התשובות תוכלו לשמוע בפודקאסט המצוין שלהן, ממש כאן למטה, אבל לפני שנתחיל - הנה צפירת הרגעה. הורים נוטים להילחץ מאוד מסוגיית הירקות והפירות, אבל עדי מבקשת להרגיע ולומר שאם הילד שלכם אוכל רק ירק אחד אבל אוכל פירות, או לא אוכל בכלל ירקות אבל אוכל פירות - הכל בסדר. "אני רוצה את הילד שלי אוכל מגוון, והרגל של פירות וירקות זה דבר מאוד מאוד חשוב ונכון", אומרת עדי, "אבל בלי לחץ. אני לא צריכה להיות בלחץ על הדבר הזה".

האזינו לשיחה המלאה של רביטל ועדי, יש שם כמה טיפים שישנו לכם את החיים, או לפחות את ארוחת הערב המשפחתית.

בשיתוף גמדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully