Primary Advertiser

בואו לבדוק: כמה אתם באמת יודעים על הרכיבים במזון הקנוי שלכם?

וואלה! NEWS בשיתוף עוף טוב, בשיתוף עוף טוב

20.7.2017 / 9:29

המודעות לאורח חיים בריא גורמת לרבים מאיתנו להעדיף מזון טרי שמשולבים בו רכיבים טבעיים, כלומר רכיבים שהופקו מהמזון עצמו ולא עברו עיבוד או תהליכי שינוי כימיים. ענו וגלו כמה אתם באמת יודעים על החומרים שמרכיבים את המזון שלכם ואיך לבחור אותם

שניצל על מזלג. ShutterStock
בתיאבון/ShutterStock

כדי לקבל החלטות תזונתיות חכמות שיטיבו איתנו ועם בני משפחתנו, לא מספיק רק לספור קלוריות. לחומרים שמהם מיוצר המזון ולתהליכי הייצור והשיווק יש השפעה רבה על הערכים התזונתיים של המוצרים ועל התרומה שלהם לבריאות. לכן, חשוב להכיר את מה שעומד מאחורי החומרים שמרכיבים את המאכלים האהובים עליכם, להבין איך משפיעים מאכלים אלו על גופכם וללמוד כיצד ניתן לבצע בחירות מושכלות יותר בביקור הבא בסופר.

עוד בנושא:
הרבה יותר מיתר לחץ דם: 5 השפעות מזיקות של מלח על הגוף
מדריך: מה המשמעות של השמות המסובכים על תוויות המזון?

המודעות לאורח חיים בריא גורמת לרבים מאיתנו להעדיף מזון טרי שמשולבים בו רכיבים טבעיים, כלומר רכיבים שהופקו מהמזון עצמו ולא עברו עיבוד או תהליכי שינוי כימיים. רבים כבר הפנימו שחלק חשוב מחוויית הקנייה והאכילה של מוצרי מזון הוא בחינת רשימת הרכיבים שמופיעה על גב אריזות מוצרי המזון, אבל גם זה לא תמיד מספיק כדי לקבל החלטה נבונה. חשוב גם להבין מה אומרים שמות הרכיבים שלא תמיד ברורים לנו, ואיזו השפעה יש להם על הבריאות בטווח הקצר והארוך.

בואו לבדוק כמה אתם באמת יודעים על החומרים שמרכיבים את המזון שלכם, וגלו איך לקבל החלטות מושכלות יותר בבחירתם.

וואלה! NEWS בשיתוף עוף טוב, בשיתוף עוף טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully