כך תהפכו בקלות את השניצל והפסטה של הילדים לבריאים יותר

זהו, החגים מאחורינו וחזרנו לשגרה המשפחתית המבורכת. אחרי שבדקנו עם כמה אימהות משפיעניות רשת מה הן נותנות לילדים שלהם לאכול, גייסנו את המומחים של שטראוס שיתנו לנו טיפים איך לשדרג בקלות את הארוחות שלהם

  • תזונת ילדים
בשיתוף שטראוס
עריכה: דפי מקל

במהלך חודשי החופש והקיץ ביקשנו משלוש אמהות שהן במקרה גם משפיעניות רשת לספר לנו מה אוכלים הילדים שלהם בבוקר, בצהריים, בערב ובין הארוחות. התשובות של מיכל עזר, נסטיה ליסנסקי ומיטל ברונר היו מגוונות, ולכל אחת מהן היו את היתרונות והחסרונות שלה. אספנו את התשובות שלהן ונתנו אותן לדיאטנית שני ארד ולמהנדס המזון של שטראוס, אנטון סלבקין וביקשנו מהם שיתנו לנו את הערכים התזונתיים של חלק מהמנות שמככבות בבתיהן ואיך ניתן לשדרג אותן כך שיהיו בריאות יותר.

אז איך הופכים את קערת הקורנפלקס למזינה יותר, איזה טיפים יש להם על מנת להפוך את השניצל והפסטה לבריאים יותר, ואיזה ויטמינים ומינרלים יש בארוחת הבוקר הסטנדרטית של כל משפחה. הנה כל התשובות.

עוד בוואלה! NEWS

הילדים שלכם לא אוכלים ירקות? יש לנו בשורות מצוינות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/הלתנאי שימוש
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully