וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרתי וחדשני: פרויקט הנדל"ן שיהפוך לדבר הבא בירושלים

בשיתוף קרסו נדל"ן, בשיתוף קרסו נדל"ן

15.4.2019 / 7:55

פרויקט "שדרות היובל" שכולל מאות יחידות דיור חדשות, מעניק לשכונה שבדרום מערב ירושלים תנופת בנייה משמעותית לשנים הבאות. בכמה יעלו מחירי הדירות בה עם יציאתם לפועל של פרויקטים בפינוי בינוי ואילו עוד פיתוחים מתוכננים? התשובות בפנים

הדמיה של פרויקט שדרות טהון, קריית יובל, ירושלים. קדמת היובל וקרסו נדל"ן,
השדרוג הגדול המתוכנן בטהון והיצע יחידות הדיור המוצע ברחוב מהווים את חלון הראווה והסמן המרכזי לשינוי המשמעותי שתעבור קריית יובל . הדמיה של פרויקט "שדרות היובל"/קדמת היובל וקרסו נדל"ן

האם לפרויקטים של פינוי בינוי והתחדשות עירונית אכן יש את היכולת לחזק שכונת מגורים, להביא אליה אוכלוסייה חזקה יותר ולהעלות את מחירי הדירות? שאלות אלה מתעוררות כרגע על רקע תחילת העבודות להקמת מתחם מגורים חדש ועדכני בהיקף של לא פחות מ-500 יחידות דיור ברחוב טהון בשכונה. אין ספק שהבנייה החדשה והתכנון העכשווי של מגדלי מגורים עם קומת מסחר לרווחת הדיירים בפרויקט "שדרות טהון" שמקדמות החברות קדמת היובל וקרסו נדל"ן, יפיחו רוח חדשה במתחם ובשכונה כולה , ומומחים מנבאים כי יהיו לכך גם השלכות רבות על מחירי הדירות בשכונה שצפויים לעלות.

מבט על מחירי דירות יד שנייה בקריית יובל כרגע, כבר מנבא את העתיד לבוא - בעוד מחירי הדירות בישראל דורכים במקום ואף נמצאים בירידה, הרי שבקריית יובל מחירי דירות יד שנייה למשל עלו השנה. על פי נתוני אתר מדל"ן המבוססים על עסקות רשות המיסים, עולה כי מחיר דירת יד שנייה ממוצעת בשכונה עלה בתוך שנה מ-1.3 מיליון שקלים ל-1.41 מיליון שקלים, עלייה מרשימה של 8.5%. אין ספק כי לפינוי הבניינים הוותיקים במתחם טהון, תחילת העבודות על הקמת הפרויקט החדש ותחילת המכירות, הייתה השפעה על נתונים אלה.

פרויקט "שדרות היובל" הינו פרויקט מגורים חדש, הכולל שלושה מוקדים על הציר המרכזי שבחזית השכונה, ברחוב טהון, מהרחובות הראשיים של השכונה. השדרוג הגדול המתוכנן בטהון והיצע יחידות הדיור המוצע ברחוב מהווים את חלון הראווה והסמן המרכזי לשינוי המשמעותי שתעבור קריית יובל בשנים הקרובות.

קריית יובל מתאוששת אחרי הסערה, דצמבר 2013. נועם מושקוביץ
צפויה להשתנות מהקצה אל הקצה. שכונת קריית יובל בירושלים/נועם מושקוביץ

עד כמה ישפיע פרויקט פינוי בינוי זה ופרויקטים נוספים בהתחדשות עירונית שצפויים לקום בקריית יובל בשנים הקרובות על מחירי הדיור בשכונה? תשובה לכך ניתן לקבל קרוב לוודאי, מניתוח ומבט על שכונת המגורים נווה שרת שבתל אביב שם החלו לפני כשבע שנים לקום פרויקטים של פינוי בינוי בהיקף של מאות דירות. בדיקה שמאית שנערכה לאחרונה על ידי שמאית המקרקעין והמשפטנית נחמה בוגין העלתה כי, בנוה שרת עלו מחירי הדירות בלא פחות מ-82% בשבע השנים האחרונות, מאז החלו משווקים בשכונה דירות חדשות במסגרת התחדשות עירונית. העלייה באה לידי ביטוי הן בפרויקטים החדשים המשווקים בשכונה, שהייתה אחת השכונה הראשונה בישראל בה הוקמו במקביל היקפים מרשימים של דירות במסגרת פרויקטים בפינוי בינוי, וכן בדירות היד השנייה בשכונה. על פי הנתונים, מחיר ממוצע של דירה בנוה שרת , שעמד לפני כ-7 שנים (בשנת 2012) על כ-1.4 מיליון שקלים עומד היום על כ-2.54 מיליון שקלים, זאת לעומת עלייה כללית של כ-40% במחירי הדירות בממוצע ארצי בתקופה זו, כפי שעולה מנתוני רשות המיסים.

לדברי שמאית המקרקעין נחמה בוגין: "זוהי דוגמה טובה לתמורות הרבות שמעניקים פרויקטים של התחדשות עירונית לשכונות וותיקות . העלייה במחירי הדירות בשכונה, ביחס לעלייה הארצית, מציגה ומשקפת את כוחה של ההתחדשות העירונית. ההתחדשות, באה לידי ביטוי בבנייה חדשה למגורים, לצד תשתיות תחבורתיות וקהילתיות, אשר יחד עם מיקום אסטרטגי, וכניסה של אוכלוסייה חזקה וצעירה, נותנת את ביטויה במחירי הנכסים".

"ערך הדירות בשכונת מגורים וותיקה שעוברת תהליכי התחדשות עירונית עולה באופן משמעותי לא רק בגלל בניית בנייני מגורים חדשים, אלא גם בשל השקעה חסרת תקדים בתשתיות כדוגמת ביוב ומים, סלילת כבישים והרחבת מדרכות, חשמל, הגדלת שטחים פתוחים לציבור דוגמת שבילי הליכה ואופניים ועוד. כל אלו לחלוטין נותנים רוח גבית לשכונה ולמחירי הנדל"ן שלה", מוסיפה בוגין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מיקום מצוין ופיתוח נרחב

לקריית יובל צפויה תנופת בנייה משמעותית בשנים הבאות. מיקומה המרכזי של השכונה, והפיתוח התחבורתי בדרום מערב העיר, מבטיחים כי הביקוש להתגורר בקריית יובל ילך ויגבר. זוהי אחת השכונות הוותיקות בעיר, שאת רחובותיה מעטרים בעיקר שיכוני רכבת ובתים ישנים ומחסור במרכזי מסחר ומתחמים לפנאי ובילוי. עתה, לאחר שנים בהן סבלה השכונה מהיעדר בנייה חדשה, היא צפויה להשתנות מקצה לקצה: עם הקמת מאות יחידות דיור חדשות, מגדלי מגורים חדשים, מרכזי מסחר מתקדמים במרחק הליכה מהבית, נגישות תחבורתית גבוהה במיוחד עם הארכת קו הרכבת הקלה, פיתוח רחובות ותשתיות ועוד, לטובת הציבור הנוכחי והתושבים החדשים.

משהו חדש קורה בקריית היובל. לפרטים >>>

בשיתוף קרסו נדל"ן, בשיתוף קרסו נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully