וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה מציעה לעובדיה ארבעה ימי חופשה בשנה כדי לאונן

4.12.2018 / 8:21

חברת צעצועי המין LELO UK היא הראשונה בבריטניה שמציעה לעובדים שלה, בנוסף לימי החופשה הרגילים, ארבעה ימי חופשה שיוקדשו לאורגזמות. הם מאמינים שעובדיהם יהיו מאושרים ופרודוקטיביים יותר בעבודה בזכותם

פרוייקט האו - ככה נראים פרצופים של נשים בזמן אורגזמה/מתוך העמוד הרשמי של מרכוס אלברטי, עריכה: יוסי אלטר

בסרטון - פרוייקט ה"או": ככה נראות נשים לפני, במהלך ואחרי אורגזמה

בעוד רבים מאיתנו זכאים לקצבת ימי חופשה מצומצמת וחוששים שהבוס יעשה לנו פרצוף אם רק נעז לבקש יום אחד נוסף, בחברה בבריטניה מוסיפים לעובדים ימי חופשה ומעודדים אותם לנצל אותם לאורגזמות מרובות ככל הניתן. בצעד חסר תקדים, חברת LELO UK העניקה לעובדיה הבריטים ארבעה ימי חופשה נוספים בשנה, בהם הם מתבקשים לקיים יחסי מין או לאונן - כבחירתם. בעקבות סקר שביצעו, החברה מצאה שסיפוק מיני משפיע לטובה על אושרם של העובדים ומביא להגדלת התפוקה היומית בעבודה.

לא מפתיע שהחברה הראשונה בבריטניה שמאמצת את המדיניות המפוקפקת הזאת היא חברת צעצועי מין - שזוכה גם על הדרך לשווק את עצמה. בימי החופשה, הנקראים "ימי אהבה-עצמית", מעודדת החברה את עובדיה "להגשים את עצמם מבחינה מינית ולקבל המון אורגזמות עם או בלי פרטנר". העובדים מרוצים מהמהלך. אחד מהם, קמרון לונג-טל, אמר ל'דיילי סטאר': "תמיד היו לנו הטבות בתור עובדים בחברה כמו LELO, אבל מאז שהם הכריזו על ימי האהבה העצמית זה נעשה אפילו יותר טוב. אני תמיד מרגיש פרודוקטיבי ומאושר יותר אחרי שאני מגיע לאורגזמה, אז להיות מסוגל ליהנות מהם אפילו יותר בידיעה שהחברה שלי תרוויח מזה, כמו גם חיי האישיים? נשמע מעולה. אני ללא ספק הולך לנצל את ארבעת הימים שאני זכאי להם בשנה".

עוד בנושא
אטרקציה בניו יורק: תא אוננות עם לפטופ ברחוב, ובחינם
סרטון מסביר למה אסור "לאונן" ולנהוג
אדם טוען שהפסיק לאונן למשך 700 ימים - וקיבל כוחות על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully