וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חשף לאיזו נבחרת במונדיאל יש את הפין הגדול ביותר - ולמי הקטן ביותר

28.6.2018 / 9:08

מחקר שנערך על 32 המדינות שלוקחות חלק במונדיאל ניסה לבדוק האם יש קשר בין הצלחת הנבחרת לגודל איבר המין של שחקניה - וחשף את הדירוג שלהן לפי הגודל הממוצע - ואיפה הייתה מדורגת ישראל אם הייתה משתתפת?

פסטיבל הפין ביפן, 2015/רויטרס

מחקרים קודמים הוכיחו שגודל הפין משפיע על הביטחון האישי של הגברים - ורבים אפילו נוטים לזייף ולהוסיף כמה סנטימטרים כשהם מתבקשים לספר על שלהם. אולם, אם נקח את נתוני גודל איבר המין הממוצע בעולם ונשליך על נבחרות המונדיאל - נגלה שאין בהכרח קשר ישיר בין גודל לנצחונות על המגרש. היפנים למשל מפציצים במשחקים האחרונים - אבל בטבלת הפינים הם הרחק בתחתית הרשימה: כן, ליפנים יש את גודל איבר המין הממוצע הקטן ביותר מכל מדינות המונדיאל עם 10.92 ס"מ בלבד. ולמי יש את הגדול ביותר? הנה הרשימה המלאה:

במחקר שבוצע בידי חברת הקונדומים ForHims על 32 המדינות במונדיאל, נמצא שקולומביה לא רק ניצחה את פולין על המגרש - אלא גם במכנסיים. לקולומביאנים יש את איבר המין הממוצע הגדול ביותר בתחרות עם נתון מאוד מרשים של 17.3 ס"מ בממוצע, בעוד הפולנים נאלצים להסתפק במקום ה-23 בטבלה עם 14.29 ס"מ.

לצד המנצחת תמצאו את איסלנד עם 16.51 ס"מ, פנמה עם 16.27 ס"מ, ברזיל עם 16.10 ס"מ ופרו עם 16.03 ס"מ. לצד המפסידה תמצאו את דרום קוריאה עם 11.71 ס"מ, פורטוגל עם 13.19 ס"מ ורוסיה, המדינה המארחת, עם 13.21 ס"מ.

מפת גדלי איברי המין. forhims, אתר רשמי
מפת גדלי איבר המין/אתר רשמי, forhims

עוד בנושא:

ב-ForHims ניסו להרגיע את הגברים שרצים עכשיו לבדוק את שלהם וטענו שהתקשורת וענף הפורנו מנציחים ציפיות לא ריאליות לגבי גודל איבר המין הגברי. במחקר שנערך לאחרונה ע"י "קינגס קולג' לונדון" נמצא שבמציאות לרוב הגברים יש איבר מין באורך ממוצע של 9.16 ס"מ במצב רפוי ו-13.12 ס"מ בזקפה. המחקר, שהסתמך על 17 מחקרים אחרים וכלל יותר מ-15,500 משתתפים, הוא המקיף ביותר שנעשה עד היום בנושא. באופן לא מפתיע, נמצא בו גם שרוב הגברים מגזימים בגודל הפין שלהם ומוסיפים לעצמם 1-3 סנטימטרים כדי להרגיש יותר טוב עם עצמם.

למרות שזה לא באמת יעזור, גברים לא צריכים לדאוג יותר מדי מהגודל כי לרוב הנשים לא באמת אכפת. בסקר שנערך ע"י Health Bridge Limited, נמצא ש-67 אחוזים מהנשים חושבות שגודל הפין הוא רק "קצת חשוב להן" והוסיפו שזה לא מה שמעסיק אותן בבחירת בן זוג לחיים. 21 אחוזים מהנשים טענו שגודל הפין כלל אינו חשוב להן - ורק 11 אחוזים מהנשים הודו שגודל הפין חשוב מאוד עבורן בבחירת בן זוג. בכל אופן, לישראלים כנראה אין הרבה סיבות להתבייש: אם ישראל הייתה מעפילה למונדיאל היא הייתה ממוקמת במקום ה-21 והמכובד עם גודל של 14.38 ס"מ בממוצע. לא רע בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully