וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים והאוהדים במונדיאל מוזמנים לשכב עם רובוטיות סקס

30.5.2018 / 9:50

"בית בושת של בובות מין" נפתח לקראת המונדיאל, ומייסדו מקווה למשוך לחוויה המיוחדת אוהדים מכל העולם ואפילו שחקנים מהנבחרות השונות. "הבנות מאוד מציאותיות", סיפר לקוח, "לא הייתי מאמין"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

בית בושת של בובות מין/La Tercera

רוסיה כמרקחה לקראת טורניר גמר גביע העולם בכדורגל אותו היא תארח בחודש יוני, ובלב האיזור המסחרי של מוסקבה קם בניין מאוד מיוחד לקראת המאורע - בין כל גורדי השחקים בבירה הרוסית, נפתח לאחרונה בית הזונות הראשון במדינה בו מספקי השירות הם רובוטים, בתקווה שיצליח למשוך אליו אוהדים מכל העולם שיגיעו למונדיאל ואולי אפילו שחקני כדורגל. ב"מלון הבובות" תוכלו למצוא רובוטיות עם שמות כמו לוליטה, נטשה ואליסה. עלות החוויה: כ-68 יורו לשעה, כולל בין 20-34 יורו עבור החדר.

עוד בנושא

בית בושת של בובות מין. אתר רשמי
כל התענוג הזה עולה כ-60 יורו לשעה/אתר רשמי

רובוטיות הסקס מתוארות על ידי מנהלי המקום כ"חמימות, עם תנועות מכניות ומוח מלאכותי". אחרי כל לקוח הבובות עוברות ניקיון באופן יסודי ועל פי מייסד המלון המיוחד, דימיטרי אלכסנדרוב, אין בהן סכנה של זיהומים. "אזור תענוגות שכזה למבוגרים בלבד הוא לא רק דרך חוקית ובטוחה לשפר את חיי הנישואים שלכם, הוא גם עוזר להילחם באחת הבעיות הוותיקות של רוסיה - ניצול אלים של נשים", אמר, "זה גם מצוין כדי לעזור לאנשים עם בעיות נפשיות.יש אנשים שלא מסוגלים לשפר את חיי המין שלהם לבד, וזה מוביל לחוסר שביעות רצון ולאגרסיות".

ומה אומרים הלקוחות הראשונים שלקחו את אחד משני החדרים המוצעים במקום - 'פנטזיה' או 'צינוק'? "הבובות מאוד מציאותיות", אמר אחד מהם, "לא הייתי מאמין. האורגזמה צלולה וארוכה יותר מאשר עם אישה אמיתית".

עוד באותו נושא

רובוטית הסקס הזו לא מסתפקת במין - היא רוצה להכיר את ההורים שלכם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully