וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית הכושר איבדה 70 אלף עוקבים - בגלל תמונה אחת

17.11.2017 / 23:34

כך תאבדו עשרות אלפי עוקבים בפוסט אחד: דוגמנית הכושר ואושיית האינסטגרם סופי גריי הלכה עם הלב שלה והודיעה שנמאס לה מהפילטרים, המייקאפ והריבועים בבטן ושמהיום היא הולכת ליהנות מאוכל משמין ולפרסם רק תמונות אותנטיות שלה. בתגובה היא איבדה 70 אלף עוקבים

@wayofgray

דוגמנית הכושר ואושיית האינסטגרם סופי גריי הודיעה בצעד אמיץ שהיא מוותרת על אורח החיים הבריא והכושר לטובת פיצות ועוגיות - ואיבדה בתגובה כ-70 אלף עוקבים. למרות הירידה הדרסטית בכמות העוקבים - היא לא מתחרטת על ההחלטה ומתעקשת לצאת לדרך חדשה ולעודד נשים לאהוב את עצמן ואת הגוף שלהן כפי שהוא.

במשך שנים היוותה גריי מודל השראה לנשים שרצו להיראות כמותה. היא פרסמה רק תמונות סלפי שלה מאופרת או אחרי עריכה ועודדה לתזונה בריאה וכושר. ביוני האחרון היא הבינה שמעולם לא הייתה כנה עם עצמה ושהיא לא מאמינה במסר שהיא מעבירה ל-430 אלף העוקבים שלה. בפוסט מפתיע היא הודיעה על אהבתה לפיצות ועוגיות וכתבה לצד תמונה מקושקשת שלה: "שישה ריבועים בבטן ורווח בין הירכיים לא יעשו אותך יותר מאושרת". זה לא הפתיע אותה כשכמעט 70 אלף מעוקביה חשבו אחרת והפסיקו לעקוב אחריה.

היא כתבה: "אתם לא תראו יותר תמונות של הגוף שלי ככה באינסטגרם. פיצה ועוגיות טעימות הרבה יותר ונמאס לי שאומרים לנשים שכדי להיות מאושרות הן צריכות להיות מישהי שהן לא. אני יודעת שהייתי חלק מהתעשייה הזאת במשך שנים ואני עדיין רוצה שתדאגו לגוף שלכן – אבל זה בולשיט".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כוהנת כושר הפכה ללעג ברשת בגלל סרטון שלה מתאמנת

לכתבה המלאה

פרצופה האמיתי של סופי גריי

בראיון למגזין מארי קלייר, סיפרה גריי שאת השינוי הדרמטי היא עשתה בעקבות מאבק אישי שלה בחרדה ובחוסר ביטחון. היא סיפרה שדימוי הגוף שהציגה באינסטגרם היווה בעצמו גורם לחרדה עבור נשים שהשוו בין הגוף שלהן לשלה. מלבד ההחלטה להפסיק לפרסם תמונות שלה בביקיני, גריי חשפה את פרצופה האמיתי - תרתי משמע - והחלה לפרסם תמונות שלה ללא מייקאפ שחושפות בעיית אקנה קלה. "שנים שניסיתי למצוא דרך לתקן את העור שלי וקיבלתי אינספור הערות על כמה שהעור שלי מושלם ואנשים קינאו בי. הבנתי שתמונות שלי מאופרת גרמו לאנשים להרגיש רע לגבי עצמם אז התחלתי לשתף תמונות סלפי שלי בלי מייקאפ כדי להראות לאנשים שהם לא לבד – ולהחזיר לעצמי את החופש שאיבדתי", היא הוסיפה.

גריי דבקה בגישה החדשה שלה לחיים ומודה שמאז השינוי היא החלה לאהוב את עצמה יותר. "כשאני עוברת על חשבונות אינסטגרם של נשים אחרות, אני מרגישה פחות יפה מהן, יש נשים שעוברות על חשבון האינסטגרם שלי ומרגישות אותו הדבר. אני מרגישה שהדיאלוג סביב האקנה הוא תמיד 'הפנים שלי שונאות אותי', 'הגוף שלי הוא הכי גרוע שיש' אבל הגוף שלך רק מנסה לשמור עליך בחיים. חשוב מאוד להראות לעור שלך שאת אוהבת אותו, גם אם יש לך אקנה".

היא הוסיפה: "עד היום לא הרגשתי מסופקת. כל החיים שלי היו סביב התמונות האלה". כל הזמן דאגתי לדימוי הגוף שלי משום שה'ערך' שלי היה תלוי בזה. אני הייתי זו שעמדה מאחורי חשבון האינסטגרם הזה במשך 3 שנים. ראיתי מה ערכן של תמונות. הבנתי מה אנשים רצו לראות – רזון, דקיקות ושלמות. היום אני רוצה להיות כוח לשינוי חיובי. אני רוצה שאנשים ידעו שלכולנו יש פגמים. אני רוצה שאנשים ידעו שגם לי יש ימים רעים, הפסקות הורמונליות וימים שאני לא יוצאת מהמיטה. אני רוצה שאנשים ידעו שהם לא לבד".

"העולם זקוק ליותר אותנטיות"

על אף הירידה בכמות העוקבים, הפרסום שזכתה לו בעקבות ההחלטה האמיצה שלה הביא לה כמה עשרות אלפי עוקבים חדשים. כעת היא קוראת להם להפיץ את הבשורה וזוכה להרבה תגובות מפרגנות, "את נהדרת. כל הכבוד על היוזמה לחוסר שלמות. העולם זקוק ליותר אותנטיות. תודה לך" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "כרגע יש לי הרבה בעיות בעור. אני רואה את הפנים המושלמות אלה באינסטגרם, אלה עם עור המושלם, והדבר היחיד שאני חושבת עליו זה כמה רע אני צריכה להרגיש כלפי עצמי. הפוסט שלך עזר לי הרבה בימים האחרונים להתגבר על הרגשות האלה".

באחד הפוסטים שלה מספטמבר היא הציגה שינוי חיובי נוסף בחייה וחשפה את טבעת האירוסין שקיבלה מבן זוגה. בחלק מהתמונות החדשות שלה היא עדיין מופיעה באיפור מלא אולם דואגת מדי פעם לרענן את זיכרונם של העוקבים שלה בתמונות "הרגע קמתי" ומשפטים כמו "התחביבים שלי כוללים אכילה וגם מחשבות על הפעם הבאה שאוכל שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully