וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה או תשוקה? כך תגלו אם אתם באמת מאוהבים - או שזה סתם קראש

8.1.2017 / 6:23

מומחה לעניינים של הלב מציע עשרה סימנים שמעידים שאתם מאוהבים באמת - ושזה לא רק עניין של משיכה (ועוד 5 סימנים שמעידים שזאת לא אהבה בכלל)

5 עובדות על נשיקות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון – דברים שלא ידעתם על נשיקות

פילוסופים, משוררים וסופרים רבים עדיין הוגים בשאלה מהי אהבה וכיצד ניתן להגדיר אותה? מומחה למערכות יחסים, גארי אמרס, מעדיף להתמקד בשאלה מתי זו אהבה, כי בעוד רבים מאיתנו מעידים על שלל אהבות שחוו במהלך החיים - אמרס טוען שרק מעטות מאותן אהבות היו אמיתיות. לדבריו, אנו נוטים לחשוב שאנחנו מתאהבים בקלות, אולם אהבה היא דבר מורכב יותר ומשיכה או תשוקה נוטות לבלבל אותנו וגורמןת לנו לחשוב שאנחנו מפתחים רגשות לאדם אחר, כשזה לא יותר מסתם "קראש רגעי".

אהבה. ShutterStock
אהבה או משיכה? אנחנו נוטים להתבלבל בזה/ShutterStock

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

מה גורם לאנשים להשאר יחד גם כשהם לא מאושרים?

לכתבה המלאה

האם אתם יודעים להבדיל בין אהבה למשיכה? אמרס מציע במאמר ב,"דיילי מייל" עשרה סימנים שמעידים על אהבה וחמישה שמעידים על משיכה ולא מעבר לזה. בחילות בטן, מחשבות על העתיד, הרגשת בטחון ונתינה אינסופית הן רק חלק מהסימנים המצביעים על אהבה ותחושת הרפתקה, נתינה ללא קבלה, וחוסר נוחות להציג אותו לחברים הן דוגמאות טובות למשיכה נטו. ההבדל הדק בין אהבה לתשוקה נמצא בראש ובלב. במקרה של תשוקה, אנחנו חושבים עם הראש, ובמקרה של אהבה - הולכים עם הלב.

בחנו את עצמכם: האם זו אהבה או תשוקה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully