וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט אושפז בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי

22.11.2016 / 7:50

הכתובת הייתה על הקיר: אחד הראפרים היותר מפורסמים בעולם עבר התמוטטות עצבים בבית של המאמן האישי שלו, מה שגרם לו להתקשר למשטרה ולפרמדיקים שאזקו אותו והובילו אותו להערכה פסיכיאטרית בבית חולים פסיכיאטרי. וואלה! סלבס קים קי מתהפכת במיטתה

צילום מסך

הוליווד התעוררה לבוקר סוער במיוחד: אם לא די בעובדה שאשתו, קים קרדשיאן כבר לא מספקת כותרות מאז השוד, עכשיו נראה שגם בעלה, קניה ווסט יעלם מהנוף ההוליוודי. אתר TMZ מדווח היו (ג'), כי ווסט אושפז בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי, שם יעבור אבחון, ובמידת הצורך אף ישהה שם לתקופת הסתכלות.

באתרים מעבר לים מדווחים כי הראפר, ששהה בביתו של המאמן האישי שלו, עבר התמוטטות עצבים שגרמה למאמן לצלצל לבני משפחתו ולכוחות ההצלה, שהגיעו למקום והחליטו כי עליו לעבור אבחון בבית חולים פסיכיאטרי.

רוצים עוד רכילות?
דם כחול: דניאל גד לוהק לסדרה חדשה מעבר לים
שלב ההוכחות: עומר קינן והאקס של טהוניה רובל צמודים

קניה ווסט. GettyImages
מה קורה אחי?/GettyImages

על פי מקורות יודעי דבר, ווסט סירב בהתחלה, אך לאחר שיחה ממושכת עם בני משפחתו הוא החליט כי עדיף לכולם שייסע, עם זאת, החליטו השוטרים להוביל אותו לבית החולים כשהוא כבול באזיקים מחשש שלא יפגע בעצמו או יאבד שליטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מטרופוליטן גאלה. GettyImages
מה קים קי תגיד?/GettyImages

אם אתם מכירים את ההיסטוריה של ווסט, אתם מבינים שהכתובת אכן הייתה על הקיר, זאת לאחר שבעבר הוא הצהיר כי הוא מתכוון לרוץ לנשיאות ארצות הברית ב-2020. אם לא די בכך, אתמול קראתם כאן, כי בהופעה שלו בסקרמנטו, הטיח קניה האשמות בביונסה וג'יי זי, ואף ביקש ממיסטר קרטר לא לשלוח עליו את הרוצחים שלו.

וואלה! סלבס רצתה שיאשפזו אותה בכפייה לאחר שנגמרה כל חמאת הבוטנים במכולת.

מה דעתכם: השתגע או לא? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully