וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה כשבן 73 נסע עם רכבו החלוד לתוך בריכת קולה?

8.11.2016 / 8:49

פנסיונר נועז מילא בור ב-12 אלף ליטר של קולה ונסע לתוכה עם הרכב הישן שלו כדי לבדוק האם הקולה תוריד את החלודה מהרכב. הוא יצא מזה עם נזק גדול וסרטון מרתק

Go Huge

סבא הרפתקן במיוחד החליט לבצע ניסוי ביזארי ולנסוע עם הרכב הישן שלו לתוך בריכת קולה - כדי לבחון האם הקולה תוריד את כל החלודה שבו. כך זה כשהניסוי עצמו מעניין יותר מהתוצאה שלו.

הפנסיונר בן ה-73 חפר בור ענק בחווה שלו, ריפד אותו ביריעות פלסטיק ורוקן לתוכו 6,000 בקבוקים של 2 ליטר קולה. אז הוא לקח את רכב האאודי 80 הישן שלו ואיתו נסע אל תוך הבריכה המאולתרת במהירות מופרזת, שגרמה לה בטעות להתנגש עם הרכב בדופן הבור. הפגיעה כופפה את מכסה המנוע ושברה את הטמבון והחלון הקדמי. הסבא למזלו יצא ללא פגע.

צפו בתחילת הניסוי:

הסבא שמתגורר בסמוך לשדר שבלטביה הוציא סכום של 7,196 אירו (כ-8,800 דולר) על הניסוי הזה, אותו לקח לו יומיים להכין. הוא סיפר שילדיו ושאר בני משפחתו, שגרים בחו"ל, מימנו לו את הניסוי מאחר שהוא זוכה לפנסיה נמוכה מאוד של 1,799 אירו (כ-2,200 דולר) בשנה.

עוד באותו נושא

נהג פורשה ניסה להרשים בחורה - ועשה את הפדיחה של החיים שלו

לכתבה המלאה

מחלצים את הרכב מבריכת הקולה:

בשלב הראשון של הניסוי, הוא שפך 40 קילוגרמים של סודה לשתייה לתוך בריכת הקולה כדי לבחון את התגובה הכימית שתתקבל מהשילוב הזה. כשזה לא הביא לתוצאה לה ציפה, הוא עבר לשלב השני והעיקרי של הניסוי הביזארי שלו - ונסע עם האודי האדומה שלו לתוך הבור. גם אם חל שיפור בכמות החלודה שעל הרכב, זה מתגמד לעומת הנזק שנגרם לו. סבא לא נראה מתוסכל מכל העניין וקיבל זאת בחיוך. כדי לחלץ את הרכב מהבור, הוא נאלץ להשתמש בטרקטור שלו וגם זה לא הלך לו בקלות בהתחלה.

מה שכן - הוא יצא עם סרטון מהפנט שגרף עד כה כ-700 אלף צפיות ביוטיוב, ואליו מתלווים שלושה סרטונים נוספים המציגים את מהלך הניסוי, ניסיונות החילוץ של הרכב וכמובן התוצאה הכואבת לצפיה. ברשת מיהרו לשבח את רוח ההרפתקנות של הסבא, כשאחד מהצופים כתב: "אני מקווה שהסרטון יהפוך לויראלי ויעזור לאיש הזה לקבל חזרה את הכסף שהוציא עליו". לפי איך זה נראה כרגע, הוא יוכל להרשות לעצמו בקרוב מכונית חדשה.

כך הרכב נראה אחרי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully