וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שאתם רואים בתמונה הזו יגלה לכם - כמה חולי מין אתם באמת

19.4.2019 / 0:19

אשליה אופטית חדשה תעמיד אתכם במצב לא נעים בכלל - אבל עדיף פשוט לדעת את האמת מאשר להתכחש לה. אז האם אתם "חושבים מלוכלך" או שמא נותרתם תמימים?? מה שתראו בתמונה הבאה יענה על השאלה הזאת

5 דברים שאולי לא ידעתם על דולפינים/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - חמש עובדות על דולפינים (תיכף תבינו למה)

ילדים ומבוגרים יפרשו את התמונה הזאת אחרת לגמרי, כשמה שקובע מה תראו בתמונה וכמה מהר תראו אותו היא הדרך שבה המוח שלכם נוהג לפרש מידע ויזואלי, בהסתמך על מידע ויזואלי דומה שנתקלתם בו בעבר. האשליה האופטית שלפניכם צפויה לגלות האם אתם "חושבים מלוכלך" או שמא נותרתם תמימים?

רובכם המוחלט בוודאי רואה תמונה של בקבוק ובתוכו גבר ואישה עירומים חולקים רגע אינטימי. אבל - אם תראו את אותה תמונה לילדים שלכם, לא תהיה לכם סיבה לחשוש - כי הם צפויים לראות בה 9 דולפינים (שוק!).

אם הבחנתם מיד בזוג העירום, אתם אובססיבים לסקס (כמו כולנו), אולם אם אלו הדולפינים שקפצו לכם לעין - כנראה שנותרתם תמימים - ואולי טוב שכך.

עוד באותו נושא

מה הולך כאן? התמונות שיטריפו לכם את הראש

לכתבה המלאה

הנה הדולפינים:

דולפינים באשליה אופטית. צילום מסך
המבוגרים מתקשים לראותם/צילום מסך

יצירתו של האמן סנדרו דל פרט, שפורסמה באתר שלו "עולם בלתי אפשרי", עוררה מחלוקת ברשת, והסיבה לכך שכל אחד רואה משהו אחר נעוצה במוח שלנו שמשתמש בקוד קצר כדי להפוך את המידע הויזואלי ש"ניזון" מהעיניים שלנו לתמונה שאנחנו מכירים. לפיכך, ילדים שלא נחשפו למראות של נשים עירומות בחייהם הקצרים (או מבוגרים תמימים מאוד), יבחינו תחילה בדולפינים, ואילו מבוגרים יבחינו תחילה בזוג העירום. חלקינו יתקשה למצוא את הדולפינים, גם אחרי שנודע לנו שהם שם.

פסיכולוגים קוגנטיבים לומדים על אשליות אופטיות/ויזואליות כי הן עוזרות להם להבין איך המוח שלנו מעבד תמונות רגיל

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully