וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישבן שלי הכי יפה בעולם": קים קרדשיאן הרוסיה תוקפת את המקורית

13.9.2016 / 9:28

אנסטסיה קביטקו בת ה-22 מרוסיה הפכה לסנסציית רשת בזכות מידותיה, תמונותיה החושפניות ודימיונה לקים קרדשיאן. "אני הרבה יותר טובה מקים. לא עברתי ניתוחים פלסטיים והיא - כולם יודעים מה עשתה לישבן שלה"

https://www.instagram.com/anastasiya_kvitko/

הכירו את אנסטסיה קביטקו, דוגמנית רוסיה בת 22 שמזכירה במעט את קים קרדשיאן וחולמת להפוך לכוכבת גדולה עוד יותר. לאחרונה התבשרה על ידי אחת מסוכנויות הדוגמנות בארצה כי עליה להוריד במשקל, אך לטענתה גופה "מושלם", למרות שהמידות שלה די יוצאות דופן: היקף חזה 94.4 ס"מ, היקף מותניים 62.2 ס"מ והיקף ירכיים 104.9 ס"מ.

עם קרדשיאן המקורית, אגב, יש לה בעיות: "אני מחבבת אותה אבל לא אוהבת שמשווים אותי אליה, אני הרבה יותר טובה ממנה. הגוף שלי ספורטיבי, שרירי הירך שלי מאומנים, הישבן שלי הכי יפה ומעולם לא עברתי ניתוחים פלסטיים בפני. והיא - כולם יודעים מה שהיא עשתה לישבן שלה. אני הופכת יותר ויותר פופולרית, זה רק עניין של זמן עד שאהיה מזוהה יותר מקים".

"אני אוהבת בנות עם גוף בסגנון ברזילאי", הוסיפה קביטקו. "קים, ביונסה, ניקי מינאז'. אני אוהבת חזה וישבנים, אני לא אוהבת בנות רזות, אבל צריך להיזהר עם בנות אמריקאיות. הרבה פעמים הן עוברות ניתוחים, והגוף שלי טבעי לגמרי".

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully