וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים התגייסו למען המורה שפוטרה כי עשתה טוורקינג בביקיני

14.4.2016 / 8:32

מורה מבית ספר יסודי תועדה עושה טוורקינג ורוקדת ריקוד סקסי בביקיני במהלך חופשה. כשחזרה ללמד, גילתה שכל בית הספר נחשף לריקוד שלה ושלמעשיה השלכות חמורות. כעת ההורים זועמים דווקא על הנהלת בית הספר שהגזימו במעשים שלהם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מורה צולמה עושה טוורקינג/youtube

הורים רבים יגידו שמורים צריכים לשמור על חזות רצינית גם מחוץ לשעות העבודה, אך האם הכלל בל יעבור הזה תקף גם כשהמורים נמצאים במרחק של 600 קילומטרים מבית הספר? זה מה שקרה השבוע לקרלה קלריסה בת ה- 24 ממקסיקו, מורה בבית הספר היסודי Cumbre del Noroeste, שניצלה את החופשה האקזוטית שלה בבאחה קליפורניה כדי לפרוק מתחים ופשוט ליהנות. במהלך מסיבה על החוף, היא עלתה לבמה בביקיני ועשתה טוורקינג לעיני הקהל הנלהב - ואפילו ניסתה להתחכך באחד השופטים.

לצערה, ולמרות שהוזהרה ע"י בעל המקום, הריקוד החושפני שלה תועד בווידאו, הופץ ברשת והגיע לכל המי ומי - כולל התלמידים, ההורים והנהלת בית הספר שכלל לא ראו זאת בעין יפה. אחרי שיחה עם מנהלת בית הספר, לטיסיה וולי, הבינה קלריסה, בייעוץ עורך דין, שלא נותרה לה ברירה אלא להתפטר מתפקידה ולהיעלם עד שהרוחות ירגעו. בניגוד לציפיותיה, התפטרותה רק עוררה סערה גדולה יותר, כשברשת אלפים כבר חתמו על עצומה שקוראת לחזרתה.

מורה עושה טוורקינג. צילום מסך
המורה עשתה טוורקינג ונאלצה לעזוב את בית הספר/צילום מסך

כל זה קרה בחופשת פסחא בקאבו סאן לוקאס, מקום נופש פופולארי בבאחה קליפורניה – שבמרחק של כ-15 שעות נסיעה מבית הספר בו קלריסה מלמדת מזה 3 שנים, הנמצא בסיודד אוברגון, סונורה (צפון מקסיקו). בעידוד חבריה, היא הסכימה לקחת חלק בתחרות הריקודים שנערכה בבר-מסעדה באזור החוף - ובסופו של דבר גם ניצחה בתחרות וזכתה בפרס של 260 דולרים. עד הרגע הזה היה זה יום מושלם עבור קלריסה, רק כשאז, כשחזרה לביתה, היא גילתה שקטע הריקוד שלה פורסם באתר חדשות פייסבוק מקומי והגיע לעיניהם של הנהלת בית הספר.

"ידעתי שאנשים מצלמים, אבל לא תיארתי לעצמי שזה יהפוך לויראלי, ובכל מקרה, אני לא עושה שם שום דבר רע", סיפרה קלריסה לעיתון המקסיקני "רפורמה", "זו בסה"כ תחרות ריקודים. זה לא מגדיר אותי כאדם. עשיתי את זה בזמני הפנוי ואנחנו כבר נמצאים במאה ה-21. אין סיבה לקחת את זה קשה. אני לא עירומה, אני לא מקיימת יחסי מין, לוקחת סמים או משפילה מישהו". לטענתה, היה זה בית הספר שלחץ עליה להתפטר, "הם לא נתנו לי שום אופציה אחרת. הרגשתי שאני תחת מתקפה. הם הלחיצו אותי. לא ידעתי מה עוד אפשר לעשות מלבד לעזוב הכי מה שאני יכולה", היא מוסיפה, "אני בן אדם כמו כולם ואנשים חושבים לפעמים שהמקצוע שלי מגדיר אותי ושאין לי חיים, חברים, משפחה או זמן פנוי מחוץ לעבודה שלי. אנחנו המורים לא קדושים ואתם לא יכולים לשפוט בן אדם ולהטיל ספק במוניטין ובתפקיד שלו רק בגלל דבר כזה". אדריאנה גרמן, סגנית המנהלת, טוענת מנגד שקלריסה התפטרה מסיבות אישיות ולא בשל דרישות ההנהלה.

עוד באותו נושא

צעירות רוסיות נשלחו לכלא בגלל "ריקוד אירוטי וסקסי"

לכתבה המלאה
מורה עושה טוורקינג. Youtube, צילום מסך
הצעד שעלה לה במשרה/צילום מסך, Youtube

בימים האחרונים קיבלה קלריסה תמיכה גורפת ברשתות החברתיות. "הם הלכו עם זה רחוק מדי", כתבה הגולשת ויויאנה גרסה בעמוד הפייסבוק שלה, "חייה האישיים של המורה הם עניינה הפרטי. זה היה שונה אם היא לא הייתה עושה את עבודתה כראוי, אבל היא לא עשתה שום דבר רע. הייתי תובעת את בית הספר ועם הכסף שהייתי מרוויחה מהתביעה הזו - הייתי נוסעת לעוד חופשה ועושה ריקוד אפילו יותר סקסי". מאריאנדי ואסקז הוסיף: "מה הלאה? אנחנו הולכים לפטר נשים בהריון כי זה ברור שהם עשו סקס לפני? איזו חבורה של צבועים".

כרגע רצה עצומה ברשת הקוראת להחזיר את קלריסה לעבודתה, כשהורים רבים מאיימים לא לשלם את שכר הלימוד של ילדיהם אם לא תחזור ללמד. "אנחנו כועסים על האופן בו היא פוטרה", הם כתבו לצד העצומה, "היא פוטרה בגלל תירוץ סקסיסטי, כשבעצם כל מה שהיא עשתה זה לעשות את מה שכולם עושים בחופשה: לרקוד בביקיני. הילדים שלמדו תחתיה העריצו את מיס קלריסה והיו מאוד עצובים לגלות שנמנע ממנה להמשיך ללמד את הכיתה".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully