וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינטרנט התגייס לטובת תינוק הממים המפורסם

15.4.2015 / 10:08

במשך שנים כיכבה תמונתו של התינוק סמי גרינר באינטרנט, בתור המם המפורסם של "תינוק ההצלחה". עכשיו, כשאבא שלו נדרש להשתלת כליה, האינטרנט התגייס לעזרתו

אילוסטרציה. אינסטגרם, צילום מסך
משמאל: סמי כ"תינוק ההצלחה". מימין: סמי כיום עם אביו, ג'סטין/צילום מסך, אינסטגרם

את התינוק שבתמונה למעלה משמאל כמעט כל גולש מכיר. תמונתו הפכה לחלק מתרבות הממים האינטרנטית שהתפתחה בשנים האחרונות, תחת השם "Success Kid" - תינוק ההצלחה בלשון קודש. כשהגולש הממוצע רוצה לציין משהו שהצליח לו באופן מפתיע, הוא מעלה את תמונת התינוק הזה - עם מבטו הנחוש, האגרוף הקפוץ והפה שנראה כמחניק קריאת ניצחון - ומוסיף לו כיתוב בהתאם לסיטואציה. "תינוק ההצלחה" הפך כבר לאותה בפני עצמה ב-א"ב האינטרנטי.

מאז שפרץ המם הזה לחיינו, הילד המצולם בתמונה - סמי גרינר - גדל וצמח, והיום הוא בן 8. ועכשיו מתברר שאביו, ג'סטין (בתמונה למעלה מימין, מחבק את סמי) זקוק בדחיפות להשתלת כליה. המחלה שאובחנה אצלו ב-2006 גרמה לקריסת כליותיו לפני שש שנים, ומאז הוא נמצא בטיפולי דיאליזה. אם המשפחה, לייני גרינר, החליטה לגייס את הגולשים, שבמשך שנים השתמשו בתמונת בנה - כדי להציל את אביו ובעלה.

בשבוע שעבר פתחה לייני פרויקט גיוס כספים באתר מימון ההמון Go Fund Me, בו היא מבקשת מהגולשים לתרום כסף להשתלת הכליה של ג'סטין ולטיפולים הנלווים. סכום היעד - 75 אלף דולר. הגולשים התגייסו בהתלהבות, והיום סכום התרומות הגיע ליעד - ועבר אותו. נכון לכתיבת שורות אלו נתרמו כבר 78 אלף דולר ל-"success dad" - אבא ההצלחה, כפי שמכנה אותו לייני בעמוד האינטסגרם שלה.

המסע עוד לא נגמר - הכסף לטיפולים אולי גוייס, אבל המשפחה טרם מצאה כליה. אף אחד מבני המשפחה והחברים לא נמצא מתאים. לייני מקווה בין הגולשים יימצא גם תורם כליה, והיא צירפה לעמוד הפרויקט גם לינק לטופס מקוון שאפשר למלא ולבדוק אם אתם מתאימים לתרומה. אנחנו מקווים ומניחים שג'סטין יצליח למצוא כליה מתאימה, אחרי הכול - הוא אבא ההצלחה.

  • עוד באותו נושא:
  • ממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully