וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות מחו נגד גרמן: "לא לסגור המרכז ללידה טבעית"

28.3.2014 / 16:01

עשרות הפגינו מחוץ לביתה של שרת הבריאות, שבשלב מסוים יצאה ושוחחה עמן, על החלטת בית החולים שיבא לסגור את המרכז. במוקד המחאה: האיסור על שירותי מיילדת אישית

הפגנת נשים מול ביתה של יעל גרמן, 28 במרץ 2014. אמנון שר, מערכת וואלה! NEWS
גרמן והמפגינים מחוץ לביתה, היום/מערכת וואלה! NEWS, אמנון שר

עשרות בני אדם הפגינו הבוקר (שישי) מול ביתה של שרת הבריאות יעל גרמן בהרצליה, במחאה על החלטת בית החולים שיבא בתל השומר לסגור את המרכז ללידה טבעית. במהלך ההפגנה השרה גרמן יצאה אל המפגינים ושוחחה עמם. סגירת המרכז הגיעה בעקבות הנחיית מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' רוני גמזו לאסור על שירותי שר"פ (שירות רפואי פרטי) בבתי חולים ציבוריים – ובייחוד לנוכח ההנחיה לאסור על שירותי מיילדת אישית.

לכאב הראש של גרמן הצטרפה היום הודעת משרדה, שלפיה גמזו עצמו יסיים את תפקידו בתום ארבע שנות כהונה - זאת בעקבות סיכום שאליו הגיע עם גרמן. גמזו יסיים קדנציה מלאה ויפנה את כיסאו ב-1 ביוני. הוא נחשב מנכ"ל דומיננטי, משקיען וריכוזי בעבודתו, דבר שעורר עליו לא פעם ביקורת מצד הכפופים לו. במהלך כהונתו התמודד עם סוגיות רבות ועם משברים בתחום הבריאות בישראל.

הפגנת נשים מול ביתה של יעל גרמן, 28 במרץ 2014. אמנון שר, מערכת וואלה! NEWS
המפגינים מחו על סגירת המרכז ללידה טבעית/מערכת וואלה! NEWS, אמנון שר

מאז מונתה גרמן לתפקידה, נרשמו חילוקי דעות בין השניים. עם זאת, גורמים בסביבתה של גרמן אמרו כי "לא ניתן היה לקדם כל כך הרבה נושאים עם מישהו שלא מסתדרים אתו" וציינו כי עזיבתו של גמזו נעשית בהסכמת שני הצדדים.

השרה גרמן ביקשה לשבח את גמזו, ואמרה כי מדובר באחד המנכ"לים הטובים ביותר בשירות הציבורי. "רוני ליווה אותי, ייעץ לי ולימד אותי ומצאתי בו איש מקצוע ומנהל בעל יכולות מנהיגות בלתי רגילות, חריצות וחוכמה", אמרה. "אני מאחלת לו מכל הלב שידע לנצל את הזמן שהתפנה לו קודם כל למנוחה ואחר כך להמשך תנופה ולהצלחה בדרכו החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully