וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפורים מהווגינה

ד"ר רונן גולד

19.3.2014 / 14:47

את את יכולה לתקן את גודל החזה ואת מראה האף למה שלא תתקני גם את איבר המין שלך? עולם האסתטיקה הווגינלית מציע לך שלל ניתוחים ושיפורים. מופתעת? הנה כל הפרטים

אילוסטרציה. ShutterStock
אפשר לתקן הכל/ShutterStock

כמו הרצון בניתוח אף, בהגדלת חזה או בעיצוב הישבן, הרבה מאוד נשים מעוניינות היום בניתוחים אסתטיים וגינליים. נשים צעירות מעוניינות בדרך כלל בשיפור המראה, נשים לאחר לידה מעוניינות בשחזור המצב הטרום?הריוני, ואילו נשים מבוגרות ב"הצערת" מראה האזור האינטימי.

פרוצדורות וניתוחים אסתטיים של האזור הגניטלי הנשי החלו כבר לפני כ?20 שנה, ונחשבים היום תת?התמחות בגינקולוגיה או בפלסטיקה. לא כל גינקולוג או פלסטיקאי (ווודאי שלא רופא אחר) יכול לבצע פעולות אלו.

אסתטיקה וגינלית היא אחד התחומים שבהם הגידול הניכר ביותר במספר הניתוחים, ומעורבים בו מומחים מתחומי הגינקולוגיה, הפלסטיקה והעור.

כל אחת והווגינה שלה

כל אישה נולדת עם אזור גניטלי משלה. לחלק מהנשים פגמים מולדים, וחלק מהשינויים נרכשים עם הגיל או הלידות. השינויים יכולים לגרום לפגיעה תפקודית (כאשר מדובר בכאבים, אי נוחות, או הפרעה בקיום יחסי המין) או לפגיעה בדימוי הגוף.

אילוסטרציה. ShutterStock
פגיעה בדימוי הגוף? אפשר לתקן/ShutterStock

אילו ניתוחים יש? טיפול בעודפי עור, א?סימטריה, הידלדלות הרקמה התת?עורית או שינויי צבע בשפה הקטנה והגדולה, הצערת ערווה, טיפול בהצטלקות לאחר לידה, חשיפת דגדגן וטיפול ברפיון נרתיקי הן רק חלק מהפרוצדורות האפשריות.

המספרים מדברים

נתונים שנאספו בארצות הברית ובאנגליה מצביעים על כך שנשים רבות חושבות שהפרוצדורות כדאיות ואף והכרחיות. גם הממסד הרפואי מכיר בנחיצות, ולראיה העלייה המתמדת במספר הנשים הבוחרות לבצע את הפרוצדורות ברחבי העולם.

נשים רבות גם עוברות ניתוחים גינקולוגיים "קלאסיים" ומשלבות "על הדרך" תיקונים אסתטיים. רוב הפעולות נעשות באשפוז יום או בקליניקה, בהרדמה מקומית. ההחלמה מהירה וקלה והתוצאות מרשימות: שיפור ניכר במראה, בתפקוד ובהערכה עצמית. יש חשיבות אדירה, כמובן, למיומנות ולניסיון של הרופא המטפל, ולמילוי אחר ההנחיות לאחר הפרוצדורה.

מי לא יכולה לעבור טיפול כזה?

על נשים בהריון, נשים הסובלות מזיהום פעיל של קונדילומה או הרפס, נשים שמדד מסת הגוף שלהן (BMI) גבוה מ?40, נשים שסובלות מרגישות יתר לאור, מהפרעות פסיכיאטריות קשות או שיש אצלן חשד לממאירות - להימנע מטיפולי אסתטיקה וגינלית.

מה יכול להסתבך?

רוב הפעולות יעברו בשלום, אך כמו בכל פעולה רפואית גם כאן ייתכנו סיבוכים כמו פתיחת תפרים מוקדמת, דימומים, הצטלקות לא תקינה, זיהומים, גירוי מקומי, כוויות וירידה בתחושה.

לניסיונו של המנתח תפקיד חשוב בהצלחת הפרוצדורה ובהפחתת הסיכוי לסיבוכים בצורה ניכרת. בחירה נכונה של מנתח תבטיח שיפור מראה, שיפור בחיי מין ושיפור בהערכה העצמית, ההופכים את הניתוח לנחוץ רפואית ולא רק אסתטית.

ד"ר רונן גולד הוא מומחה בגינקולוגיה, מילדות ואורוגינקולוגיה, מומחה לניתוחי שיקום רצפת האגן ואסתטיקה גינקולוגית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully