וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציות שיהפכו אתכם לרזים ובריאים

ענת טימין

13.7.2014 / 9:33

אם אתם מפחדים או עסוקים מכדי ללכת לחדר כושר או אם אתם פשוט לא מוצאים זמן להשגיח על מה שאתם אוכלים - יכול להיות שהתשובה נמצאת בכיס שלכם. האפליקציות שישאירו אתכם בריאים

אישה משחקת בטלפון הסלולרי. ShutterStock
חבר טלפוני/ShutterStock

הם הולכים איתנו לכל מקום, מראים לנו את מזג האוויר, מזכירים לנו מתי אנחנו צריכים לקום, למי יש יום הולדת ומתי יש מבחן או חתונה. אז למה שלא נעזר בהם גם כדי לשמור על הבריאות? אספנו בעבורכם כמה אפליקציות מעניינות, בריאות, יעילות ומותאמות אישית - שיהפכו את הנייד שלכם למאמן צמוד.

MapMyWALK

גם אם אתם לא חובבי ספורט, הליכה היא אימון יחסית פשוט שרובנו מבצעים מדי יום. אתם יכולים לקבל יותר מההליכה שלכם, אם רק תדעו כמה אתם צועדים.

מה זה? האפליקציה MapMyWALK תתעד את ההליכה שלכם על מפה נוחה, ולאחר מכן תיתן לכם פירוט של הנתונים הסטטיסטיים העולים ממנה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ "התחל" ברגע שאתם יוצאים מהדלת והטלפון שלכם יאפשר לכם לדעת איפה אתם על המפה, באיזה קצב אתם הולכים (כמה דקות לקילומטר), באיזו מהירות ומה המרחק שעברתם עד כה. ניתן גם לשמור את המסלולים האהובים עליכם או לגוון ולהביט על הנתיבים שלקחו משתמשים אחרים באזורכם.

היכן האפליקציה זמינה? אייפון, אנדרואיד.

מחיר: חינם.

Lose It

התחלתם לצעוד ואתם רוצים להכין לעצמכם תכנית מסודרת שתסייע להוריד במשקל?

מה זה? האפליקציה Lose It מסייעת לתהליך של ירידה במשקל, דרך הזנת נתונים סטטיסטיים בסיסיים: משקל התחלתי, משקל מטרה, תאריך לידה, גובה ועוד. לאחר מכן תידרשו לבחור את המטרה השבועית שלכם במסגרת התכנית לירידה במשקל. לדוגמה: שמירה על כושר, הורדה של חצי קילו בשבוע ועוד. בהתאם לכך, האפליקציה תחשב מה צריך להיות ממוצע צריכת הקלוריות היומית שלכם ואת התאריך שבו אתם עתידים להגיע למטרה הנכספת. למעשה, בשניות ספורות תוכלו לבנות לעצמכם תכנית של ממש. בשלב הבא תמשיכו לביצוע רישום של הארוחות שלכם ופעילותכם הגופנית.

היכן האפליקציה זמינה? אייפון, אנדרואיד

מחיר: חינם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Fooducate

בניתם תכנית עם מטרות ויעדים, אבל אתם עדיין מרגישים שבזמן הקניות בסופר קשה לכם לעשות את הבחירות הנכונות?

מה זה? אפליקציה זו תסייע לבדוק מה מסתתר במוצרים השונים שאתם צורכים - מידע חשוב לכל מי שרוצה לשמור על המשקל והבריאות, ובמיוחד לסוכרתיים ולחולי צליאק. לדוגמה: סריקה של אריזת קופסת עוגיות תגלה כמה שומן טראנס, סוכרים, תוספים, חומרים משמרים או צבעי מאכל מצויים בה. כך תוכלו לקבל החלטה חכמה יותר בעת קניית מוצרי מזון, כזו שתאפשר לכם לשמור על איזון או להימנע ממזונות אליהם אתם רגישים. יישום זה פועל באמצעות סריקה של קודי UPC באמצעות המצלמה המובנית במכשירכם. למרות שהאפליקציה פותחה על ידי ישראלי היא פחות רלוונטית לברקודים בישראל, אבל בהחלט עשויה לסייע בעת נסיעה לחו"ל.

היכן האפליקציה זמינה? אייפון, אנדרואיד.

מחיר: חינם

Out of your mind

קחו נשימה עמוקה. הבריאות שלכם תלויה לא רק במשקל, בתזונה ובפעילות גופנית מאומצת, אלא גם ברגיעה המסייעת לאיזון נפשי.

מה זה? אפליקציה המאפשרת ליהנות ממדיטציה מונחית על ידי מומחה מוביל בתחום. מדיטציה נמצאה כמסייעת בשיפור הריכוז ובהתמודדות עם לחצים שונים ואף מחלות שונות (הפרעות קשב וריכוז, אלצהיימר ועוד). בבוקר, בצהריים או בערב, לפני פגישה חשובה או בחוף הים - באמצעות האפליקציה תוכלו לקחת רגע לעצמכם וליהנות ממדיטציה מרגיעה שתעזור לכם להמשיך ביום טוב יותר. האפליקציה מציעה מספר תכניות שונות לביצוע מדיטציה - מדקה אחת ועד עשרים דקות, ויש אפילו תכניות מדיטציה ייחודיות לילדים. ניתן להאזין למוסיקה או לסאונד מרגיע אחר, וניתן לשלבו עם טקסט מנחה.

היכן האפליקציה זמינה? אייפון.

מחיר: 7.90 שקלים.

Water Your Body

האם אנחנו שותים מספיק מים? שתיית שמונה כוסות מים ביום מסייעת לגוף לתפקד בצורה בריאה ונכונה, מקדמת ירידה במשקל באמצעות שריפת שומן וחילוף חומרים, מסייעת לעור שומני ושומרת על חום הגוף.

מה זה? אם אתם שוכחים לשתות מים באופן קבוע, Water Your Body תזכיר לכם לשתות מים כל יום ותעקוב אחר הרגלי השתייה שלכם. אתם רק צריכים להזין את המשקל הנוכחי שלכם כדי שהאפליקציה תסייע לקבוע כמה מים הגוף שלכם צריך בכל יום נתון. לאחר שסיימתם את כוס המים, תעדכנו זאת באפליקציה, שתעודד אתכם להמשיך לשתות.

היכן האפליקציה זמינה? אייפון, אנדרואיד.

מחיר: חינם

הקפדה על פעילות גופנית, תזונה נכונה ורגיעה נפשית תסייע לכם להביא את גופכם למצב בריא ומאוזן. השימוש בחדשנות טכנולוגית אומנם לא מהווה תחליף לטיפול הולם ומקיף בעזרת אנשי מקצוע, אך בהחלט יוכל לסייע לכם לנהל אורח חיים נכון ובריא.

ענת טימין היא דיאטנית קלינית במרכז DMC לטיפול בסוכרת

  • עוד באותו נושא:
  • כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully