וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להאמין: לגבר הזה הייתה תקועה פינצטה בפין במשך 4 שנים

כבר שמענו על חפצים שונים שנתקעו בתוך איברי גוף, אבל פינצטה? בפין? ארבע שנים? ללא ספק מדובר במקרה נדיר, והחלק המפתיע בו הוא שהחולה לא הרגיש בחפץ המתכתי במשך שנים ארוכות

פינצטה תקועה באיבר מינו של צעיר. Urology Case Reports, אתר רשמי
הייתה תקועה שם ארבע שנים. צילום אולטרה סאונד של המקרה הנוכחי/אתר רשמי, Urology Case Reports

בסיכום מקרה מדהים שפורסם לאחרונה, רופאים מסעודיה סיפרו על חולה שהופיע במרפאתם עם פינצטה באורך 8 סנטימטרים שנתקעה בתוך צינור השופכה שלו. לדברי החולה, הגוף הזר הוכנס על ידו לאיבר מינו לפני ארבע שנים. המקרה פורסם בכתב העת הרפואי Urology.

אף על פי שלא ניתן הסבר למה הצעיר בן ה-22 הכניס את הפינצטה לאיבר מינו, הרופאים ציינו כי "גופים זרים מוחדרים לרוב בדרכי השתן על ידי חולים פסיכיאטריים, שיכורים, מבולבלים או סקרנים מינית". עם זאת, זה לא דבר שרופאים רואים לעתים קרובות - ובמקרה זה החוקרים מציינים שזו רק הפעם השנייה שאי פעם דווח על מקרה שכלל פינצטה כמו זו, בספרות הרפואית.

לא שהבחירה בפינצטה בפני עצמה היא משהו מיוחד. כפי שהרופאים מסבירים, המגוון המתועד של גופים זרים שאנשים מכניסים לתוך איברי המין שלהם הוא "מעבר לדמיון", כולל ווים, ברגים, חוטים, מקלות עץ, כבלי טלפון ואפילו חתיכות דגים. אז מוזרויות וגועל בצד, איך שולפים אותם החוצה?

כאשר הרופאים בדקו את הגבר - שהכחיש כי הוא סובל מתסמינים אורולוגיים כלשהם והצליח להשתין באופן רגיל למרות ההימצאות של הפינצטה באיבר מינו במשך ארבע שנים - הם יכלו לחוש בגוף הזר. צילומי הרנטגן הבאים אישרו כי הפינצטה נמצאת בשופכה הקדמית.

פינצטה. ShutterStock
מסובך מאוד להוציא. אבל איך היא נכנסה מלכתחילה? פינצטה/ShutterStock

המטופל עבר הרדמה כללית והרופאים הכניסו ציסטוסקופ לשופכה וחשפו את הקצה הסגור של הפינצטה שהייתה עמוק בשופכה, ואילו הקצה הפתוח היה בערך 7 סנטימטרים מקצה הפין.

באמצעות מה שהם כינו 'טכניקת לחץ חיצונית', הרופאים שמרו על הקצה הפתוח של הפינצטה במצב סגור, בעוד זוג נפרד של מלקחיים אנדוסקופיים שהוכנסו חילצו את האובייקט ומנעו את הצורך בניתוח. הרופאים הסבירו בדו"ח כי "מלקחיים מתכתיים פתוחים מייצרים קושי טכני נוסף במהלך התהליך האנדוסקופי. הצלחנו למנוע זאת על ידי שימוש בטכניקת הלחץ החיצונית ובמניפולציה אנדוסקופית כדי לתפוס את הפינצטה כשקצותיה סגורים"

החולים חשים בושה

לאחר תום ההליך האיש הצליח להשתין כרגיל והלך הביתה. סביר להניח שלעולם לא נדע איך הוא הצליח לסבול כשאובייקט מתכתי כה גדול היה מוטבע בתוך השופכה שלו כל כך הרבה זמן. הרופאים המליצו למטופל לעבור הערכה פסיכיאטרית, אך הגבר סירב ולא המשיך במעקב במרפאת חוץ אחרי הניתוח.

"הסיבה הנפוצה ביותר להכנסה עצמית של גוף זר לתוך השופכה הגברית היא לסיפוק מיני, במיוחד בזמן האוננות", כתבו הרופאים. ברוב המוחלט של המקרים, החולים חשים אשמה ומושפלים, ולכן לעיתים קרובות הם מתמהמהים לפני שהם מבקשים עזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully