וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 סימנים לכך שאתם הולכים להיות חולים ממש בקרוב

הגוף שלנו מנסה לפעמים לאותת לנו לעצור רגע ולקחת פסק זמן. אנחנו לא תמיד משכילים להקשיב ולזהות את הסימנים המוקדמים לפני שפעת או צינון שיהפכו אותנו לסמרטוט. אם בקושי קמתם הבוקר מהמיטה וסירבתם פעם אחר פעם למאכל אהוב - כדאי שתקראו את הרשימה הבאה

צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז

בסרטון: חברי מערכת וואלה! הקדימו תרופה לשפעת והתחסנו

לעונת החורף יש יתרונות רבים כמו קרמבו, שוקו חם ומלאי אינסופי של סוודרים מנומרים ברשתות השיווק. אבל לצערנו הוא מביא עימו גם את השפעת ושלל מרעין בישין שהופכים אתכם למנוזלים ומעוכים. אם התחסנתם כמונו, תוכלו לצמצם את הסיכוי שתחלו בשפעת, ואם חלילה נדבקתם בווירוס אחר קיבצנו עבורכם רשימה של סימפטומים שמאפיינים את מחלות החורף. בדרך כלל המחלה לא מתחילה בבת אחת ויש מספר סימנים מקדימים לכך שאתם תיצמדו לקלינקס ותשמרו אמונים לכרית חמה בימים הקרובים.

"הרבה אנשים מסתבכים עם בעיות בריאות כי הם לא מקשיבים למה שהגוף שלהם אומר להם", טוען ד"ר סטיבן לאם, מנהל המרכז הרפואי על שם רוברט טיש בניו יורק, "כשגופכם חולה, הוא צריך למקד את כל האנרגיה שלו במערכת החיסונית ובריפוי". לכן כדאי לכם לנוח, להימנע משהיה בחברת אחרים שעלולים להידבק מכם, לאכול ארוחות מאוזנת ולהתייעץ עם הרופא אם אתם חשים בשינוי פתאומי שנמשך מעבר למספר ימים.

עוד בנושא:
6 מיתוסים על מחלות חורף שהגיע הזמן להפריך
אחת ולתמיד: איך בדיוק אפשר להבדיל בין שפעת לצינון?
הסיבה המדעית לכך שאתם תמיד חולים יותר מאחרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully