וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים שילדכם יהיה עשיר ומפורסם? אלו החודשים שכדאי לכם ללדת אותו

22.1.2019 / 0:09

מחקר חדש גילה שלתינוקות במזל דלי (כלומר שנולדו בין ינואר לפברואר) יש סיכוי גבוה יותר להיות מפורסמים ולפתח קריירה מוצלחת. וזה ממש לא היתרון היחיד של לידה בחורף

5 עובדות על תינוקות/מערכת וואלה! |News

בסרטון - דברים שאולי לא ידעתם על תינוקות

ללדת תינוק בחודשי החורף של ינואר ופברואר זה לא בדיוק התזמון האידיאלי. המערכת החיסונית שלו עדיין חלשה והוא יכול בקלות להתקרר ממזג האוויר הקריר והרטוב ששורר בדרך כלל בתקופה הזו. אלא שמחקר חדש שהתפרסם לאחרונה, יגרום לכם אולי לתזמן את הלידה שלכם לחודשים אלו. על פי המחקר הזה, לתינוקות שנולדים במזל דלי יש סיכוי גבוה יותר להיות עשירים ומפורסמים.

הירחון למדעי החברה מצא שחלק גדול מאוד מכוכבי הוליווד נולדו בין ה-20 בינואר ל-18 בפברואר. החוקרים בחרו באופן רנדומלי אנשים מכל תחומי העשייה, כולל פוליטיקאים, מדענים, סופרים, כוכבי ספורט, זמרים, שחקנים וסלבס מההיסטוריה וגם מהזמן הנוכחי. הם החלו מגודל מדגם של 100 איש, ועלו ל-200 ו-300 ומצאו שרובם הגדול נולדו במזל דלי.

על פי ההורוסקופ, התכונות האופייניות של מזל דלי הן אנרגטיות, דימיון מפותח ועצמאות, כך שזה נשמע די הגיוני שאנשים שנושאים את התכונות הללו יפתחו קריירה יצירתית ומוצלחת. מי הם חלק מהסלבריטיז במזל דלי אתם שואלים? ובכן, יש המון והם כוללים בין היתר את ג'ניפר אניסטון, אופרה ווינפרי וגם כריסטיאנו רונאלדו - אולי הכדורגלן הכי מפורסם בעולם.

עוד בנושא
מתקשים להבין למה התינוק שלכם בוכה? האפליקציה שמפענחת בכי תינוקות
מה האמא הזאת עשתה שגרם לכל כך הרבה אמהות להתעצבן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully