וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה היפנובירת'ינג ולמה מייגן מרקל רוצה ללדת ככה?

13.12.2018 / 6:51

מקורות המקורבים לחברה הטרייה והמסקרנת ביותר בבית המלוכה הבריטי טוענים שמרקל מעדיפה לוותר על אגף היולדות היוקרתי בלונדון לטובת לידת בית (או לידת ארמון) טבעית שתכלול גם שימוש בטכניקת היפנובירת'ינג

מייגן מרקל. GettyImages
מבושלת? מייגן מרקל/GettyImages

מייגן מרקל צפויה ללדת בחלקה הראשון של שנת 2019 ובין הדיווחים הרבים וההשערות שעוסקות בלידה המאוד מצופה הזאת ישנו גם אחד שטוען שמרקל מתכננת להביא לעולם את בן המלוכה הבא בלידת בית, תוך שימוש בטכניקת היפנובירת'ינג.

היפנובירת'ינג הוא מושג שמורכב משתי מילים: היפנו - קיצור של היפנוזה, ובירת'ינג - מלשון לידה. מדובר בטכניקה שמטרתה להבטיח שהיולדת נשארת רגועה ובשליטה מלאה על גופה לכל אורך הלידה, מתחילת הצירים.

עוד בנושא:
מייגן מרקל חלצה נעליים וחשפה בעיה רפואית מביכה
מה אומרת שפת הגוף של קייט מידלטון על היחסים שלה עם ילדיה?
זו התנוחה הטובה ביותר להיות בה כשאתן יולדות לראשונה

מייגן מרקל שמלה Safiyaa אירוע צדקה לונדון. GettyImages
רוצה לידה טבעית וקוראת על היפנובירת'ינג. מייגן מרקל/GettyImages

היפנובירת'ינג מתוארת כסוג של טכניקת מיינדפולנס, שמסייעת להתמודד עם כאבים, אי נוחות וסטרס. חסידי השיטה טוענים שיתרונותיה כוללים קיצור השלב הראשון של הלידה, הפחתה בעוצמת הכאבים, התאוששות מהירה יותר מהלידה והפחתה ברמות הפחד או החרדה שהיולדת חווה לאחר הלידה. עוד הם טוענים, ששמירה על רוגע ושלווה במהלך הלידה מונעת מהגוף להיכנס למצב של 'הילחם או ברח', ומאפשרת ליולדת להתמקד בלידה קצרה וקלה יותר.

עוד הם טוענים, שהרוגע מסייע לגוף להפריש יותר הורמונים מקדמי לידה כמו אוקסיטוצין (המכונה גם הורמון האהבה) והורמונים שמסייעים בשיכוך כאבים כמו אנדורפין.

עוד באותו נושא

יצאה לה: איך הפכה הבטן של מייגן מרקל מבלתי נראית לבולטת בן לילה?

לכתבה המלאה
הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון יוצאים מבית החולים עם התינוק הטרי לונדון, 23 באפריל 2018. רויטרס
מרקל מעדיפה לידת בית. הנסיך וויליאם וקייט מידלטון מצטלמים עם התינוק לואי לאחר לידתו, מחוץ לבית החולים סנט מרי בלונדון/רויטרס

מספר מקורות דיווחו על כך שמייגן מרקל מביעה עניין בשיטות לידה טבעיות וכי בין השאר היא גם בדקה את האפשרות של היפנובירת'ינג וקראה על הנושא. בנוסף, נטען כי היא נוטה להעדיף את האפשרות של לידת בית (או לידת ארמון, במקרה שלה) על פני האפשרות של לידה באגף לינדו היוקרתי בבית החולים סנט מרי שבלונדון, שם בחרה גיסתה קייט מידלטון ללדת את כל שלושת ילדיה.

אז מה, זה כאילו קטע של סלבס?

אגב, הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון נעזרה בעצמה על פי הדיווחים בהיפנובירת'ינג בלידת בנה השלישי לואי. גם על אנג'לינה ג'ולי נטען כי היא נעזרה בהיפנובירת'ינג במהלך לידת התאומים שלה ויוויאן ונוקס (שנולדו בניתוח קיסרי). גם השחקנית ג'סיקה אלבה דיברה בראיונות לתקשורת על זיקתה להיפנובירת'ינג. וחסידה נוספת של הטכניקה היא הסופר מודל ג'יזל בונדשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully