וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות במיטה? חמשת המאכלים המפתיעים שיצילו לכם את חיי המין

23.10.2018 / 8:35

הרבה זוגות סובלים מבעיות בחיי המין, ומסתבר שהפיתרון עשוי להיות ממש מולכם. אלו הם המאכלים שיגבירו אצלכם את התאווה המינית וישפרו את ביצועיכם וגם בונוס: המאכלים שיהרגו לכם את התשוקה המינית

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

המאכלים מעוררי התשוקה שיסדרו לכם אורגזמה/אולפן וואלה! חדשות

חוסר בתשוקה מינית בין בני זוג וקשיים בין הסדינים מהווים מקור בטוח למתחים במערכות יחסים. אולם, ייתכן שהפיתרון לבעיות בחדר המיטה שלך עשוי להיות ממש לפניך: במקרר או בצלחת האוכל שלך. המודעות לתזונה נכונה הולכת וגוברת בעיקר מטעמי בריאות, אבל מסתבר שיש מספר מאכלים ספציפיים שיגבירו את החשק המיני שלך, ובגדול. אז נשים וגברים, קחו כמה דקות כדי להתעדכן במאכלים שיגבירו את התשוקה המינית שלכם, כמו גם כמה מאכלים שיש סיכוי שיהרגו את החשק המיני שלכם.

עוד בנושא
מגבינה ועד קפה: המאכלים שמזיקים למצב הרוח שלכם
5 מאכלים עם שם רע שדווקא עושים טוב לבריאות שלכם
טריפ במזווה: מאכלים ביתיים שיכולים לגרום לכם הזיות

אגוז מלך

אגוז מלך. ShutterStock
בעל סגולות רפואיות וסגולות מיניות. אגוז המלך/ShutterStock

סגולותיו הרפואיות של אגוז המלך הוכיחו את עצמן כבר בעבר ככאלו שתורמות למלחמה במיגרנות ואפילו מקטינות את הסיכוי לחלות בסרטן, אבל לפי הנטורופטית לאורי סטילסמית', אגוזי מלך (וגם פיסטוקים) מטעינים מחדש ומגבירים את החשק המיני. "מאכלים שומניים איכותיים מגדילים את רמת האסטרוגן אצל נשים. האסטרוגן מחזק את הרגשת האינטימיות וגורם להן להיות יותר אמביציוזיות מבחינה מינית", אמרה סטילסמית'.

עוד באותו נושא

נשים נמשכות לריח של גברים שאוכלים את המאכלים הבאים

לכתבה המלאה

פירות יער

גיף ג'ניפר לורנס אוכלת פירות יער. Giphy
הסוד שגורם להגברת הסיבולת המינית טמון בפירות היער/Giphy

על פי מגזין "health and fitness", הסוד שגורם להגברת הסיבולת המינית טמון בפירות היער - כמו פטל, אוכמניות ותותים. הפירות האלו מכילים רמות אבץ שהכרחי להגברת התשוקה המינית גם אצל נשים וגם אצל גברים. צריכה מוגברת של אבץ גורמת להעלאת רמת הטסטוסטרון וזרימת הזרע אצל הגברים, ובמקביל גם מפחיתה את הסיכון לאין אונות.

ברוקולי

גיף אישה רוקדת עם ברוקולי. Giphy
מגביר את היצר המיני אצל נשים/Giphy

לא כולנו אוהבים ירקות, לא כולנו אוהבים ברוקולי, אבל מסתבר שמדובר בירק חיוני מאוד לחיי המין שלכם מאחר שהוא מכיל רמה גבוהה של ויטמין C, שמשפר את זרימת הדם ומגביר את היצר המיני של הנשים. גם אפרסקים הם מקור טוב לויטמין C וגם מקטינים את הסיכוי לאי פוריות.

ג'ינג'ר (זנגביל)

גיף ג'ינג'ר בסיר. Giphy
גיף ג'ינג'ר בסיר/Giphy

ג'ינג'ר, שום וצ'ילי - כולם מכילים את התרכובת שמרגיעה ומסייעת לדילול הדם. אם אתם אופים דגים עשירים באומגה 3 כמו סלמון יחד עם ג'ינג'ר או צ'ילי זו תהיה דרך מושלמת לשיפור זרימת הדם בכל המקומות הנכונים.

ביצים

מי מאיתנו לא אוכל ביצים? כמעט כולנו. ובכן - זה מצויין. אכילת ביצים באופן יומי תורמת לזקפה בריאה אצל גברים. ביצים מכילים גם חומצת אמינו שמסייעת בהקלה על אין אונות, כמו גם שמירה על רמה גבוהה של ויטמין B5 ו-B6 שמאזנים את רמת ההורמונים אצל נשים.


בקטנה: מאכלים שיהרגו את החשק המיני שלכם

משקאות דיאטטיים תוססים
אלכוהול
מוצרי חלב
קטניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully