וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באבא הכי מאותגר בישראל עומד במשימה שאיש לא אוהב לבצע

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד, וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד

9.8.2018 / 7:00

קיץ, קרינה חזקה וילדים בבריכה. הם רוצים ליהנות אבל גם אתם, וממש לא בא לכם לקבל אותם בסוף הבילוי "שרופים" מהשמש, נכון? דני קמושביץ חושף כמה דרכים לא שגרתיות שיגרמו להם להימרח, ואם זה לא עוזר תמיד יש את הדרך המביכה מכולן. צפו

צילום מסך

הפקה: YY הפקות

אחת המשימות ההוריות הכי מאתגרות וקשות בקיץ היא לגרום לילדים להיכנס ליולי-אוגוסט עם עור בריא ולצאת ממנו עם עור בריא. מינימום כוויות. וזה לא קל. בקיץ אנחנו מבלים איתם הרבה בחוץ - ים, בריכה, פארקים, טיולים - והשמש קשה, לא מרחמת. והילדים? הם רק רוצים לכייף. למה שיהיה להם אכפת מהשמש כשהמים התכולים של הבריכה ממול? ולמי יש כוח לצאת מהים כדי להימרח?

דני קמושביץ, אבא מאותגר קיץ בעצמו, החליט לקחת את הפרויקט הזה לידיים, תרתי משמע, ולשתף אתכם בכמה שיטות יצירתיות שבהן הוא משתמש. המטרה: להגן על העור של הילדים. האמצעים: תחליב הגנה לילדים של סקין גארד, רול און של סקין גארד, שגורם לילדים פשוט למרוח את עצמם וגם Wet Skin ספרי שקוף מיוחד לילדים שאפשר למרוח על עור רטוב ולתת להם להמשיך לשחק. התוצאה? טוב, יש לדני כמה שיטות קצת משונות ואפילו מפחידות וגם דרך אחת קצת מביכה, אבל בסופו של דבר הוא עמד במשימה. צפו.

חמישה דברים שאתם חייבים במזוודה בחופשת הקיץ

לכייף יום אחרי יום: תכנית הפעולה שאיתה תנצחו את החופש הגדול

איך הישראלים מתמודדים עם הקיץ? יצאנו לבדוק בחוף תל אביב

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד, וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully