וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכייף יום אחרי יום: תכנית הפעולה שאיתה תנצחו את החופש הגדול

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד, וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד

26.7.2018 / 7:36

הקיץ בעיצומו, כבר רואים את הסוף, ואוטוטו הילדים מסיימים את הקייטנות. אז כדי שלא יטפסו על הקירות, קבלו את התכנית המושלמת שתעשה לכם איתם שבוע של כיף, כשכל יום הוא הרפתקה חדשה. אז קחו כמה ימי חופש וקדימה, צאו לדרך

ילדה צופה בטלוויזיה. ShutterStock
אין קייטנות, אין בית ספר, החופש עוד רחוק מלהסתיים ואתם בטח לא רוצים שהם ייתקעו בבית/ShutterStock

בכל חופש גדול מגיע הרגע הזה שבו הילדים באמת בחופש גדול. "בור" של שבועיים-שלושה שבהם אין קייטנות, אין בית ספר, וכל מה שיש להם הוא זמן פנוי ללא הפסקה. אלה הימים שאתם, הורים יקרים, נדרשים ליכולת אלתור, יצירתיות והרבה סבלנות כדי לשרוד איתם את הימים החמים והארוכים ותתפלאו - אפילו ליהנות מזה. כן, חופשת בטן-גב באיי יוון או באילת היא תמיד משהו רגוע ומשמח, אבל היא עונה רק על חלק מהימים. איך מעבירים נניח שבוע שלם עם הילדים עד שרואים באופק את תחילת הלימודים? אוקיי, תתחילו בלקחת חמישה ימי חופש מהעבודה, והנה לכם תכנית "יום אחרי יום" שתיצור לכם שבוע מגוון וחווייתי עם הילדים שבסופו כולם - כן, גם אתם - יהיו מרוצים.

היום הראשון: חווה חקלאית

רוב הילדים מכירים את רוב החיות רק מסרטוני יוטיוב ותמונות בגוגל, ומבחינתם ירקות ופירות גדלים בסופרמרקט. זאת בדיוק ההזדמנות לחבר אותם לטבע ובכיף. לא בטיול ארוך בשמש באיזה ג'בל ולא בנסיעה מייגעת לנחל רחוק בצפון שיש בו מעט מים והרבה ברחשים. חווה חקלאית היא בדיוק המקום שבו אפשר להתחבר לבעלי החיים ולגידולי השדה בצורה נעימה וכיפית. תזמינו מראש מקום, לא חסרות חוות ברחבי הארץ, וצאו לדרך. פינות ליטוף, פינות האכלה, קטיף עצמי, סיורי סיפור ועוד פעילויות יסדרו לכם בילוי לייט בטבע, כזה שבסופו תצאו עם שתיל למזכרת וסלפי פראי עם כבשים ועזים.

האכלת כבשים בפינת ליטוף. ShutterStock
בילוי לייט בטבע/ShutterStock

היום השני: פארק מים

ילדים הם יצורים שמורכבים מ-50% מים ו-50% אנרגיה אדירה שרק מחכה להתפרץ. הם כל הזמן זזים ואם כבר לזוז אז לפחות שיהיה מהיר ורטוב. אז קדימה, למגלשות, לבילוי שכולו מים ואדרנלין. שני דברים שאסור לכם לשכוח לארוז ליום זה: 1. אוכל. והרבה. הם מוציאים בלי סוף אנרגיה ואם לא תיקחו מספיק הם יאכלו אתכם. אז להכניס לצידנית פירות, כריכים ובקבוקי מים, ולקחת בתיק חטיפים ונשנושים, כי אתם הולכים לבלות יום שלם במקום. אה, וכמה שקלים לארטיקים, ברור. 2. מקדם הגנה זה מאסט. הילדים כל היום בשמש, ואתם לא רוצים לקבל בערב ילדים אדומים וצרובים. כדי שלא תצטרכו לרדוף אחריהם ולשגע אותם לצאת מהמים, להתנגב ולהימרח שוב, פשוט קחו אתכם Wet Skin משפחתי של סקין גארד - ספרי שקוף מיוחד לילדים וגם עבורכם ההורים, שאפשר למרוח על עור רטוב, בלי להתנגב, בלי להתייבש, גם כשהם בבריכת הגלים או באים רגע לשתות ולרוץ חזרה למגלשת הקמיקזה. הספרי השקוף אינו יוצר שכבה לבנה על העור, אינו דביק ומתייבש תוך שניות, כך שיהיה להם ולכם נוח ונעים להשתמש בו ולחדש את ההגנה מדי פעם.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

תתכוננו להפתעה: כשהילדים שלכם יתגוננו בעצמם מפני השמש

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד
אילוסטרציה. ShutterStock
פארק המים הוא בדיוק המקום שבו הילדים יוציאו אנרגיות/ShutterStock

היום השלישי: טיול לעיר אחרת

הנה לכם ברייק מצוין מהסביבה המוכרת והשגרתית של הילדים. כמה פעמים אפשר ללכת לאותה גינה ואותו קניון? זאת ההזדמנות להראות להם מקומות אחרים בארץ. אתם ירושלמים? סעו ליום בתל אביב עם ביקור בשוק הכרמל, קפיצה למתקני השעשועים בנמל וקצת שופינג בקניונים השונים. אתם תל אביבים? צלמו תמונת אינסטגרם יפהפייה בגנים הבהאים בחיפה ותאכלו איתם גלידה במושבה הגרמנית. אתם חיפאים? טוב, בסדר, הבנתם את הרעיון. אגב, נסיעה ברכבת יכולה להפוך את החוויה למיוחדת יותר ואם תבררו מראש לגבי אירועים, פסטיבלים או אטרקציות מיוחדות לילדים בתקופה הזאת של החופש הגדול, תוכלו לשלב דברים שמסקרנים ויהיה להם כיף לחוות.

הגנים הבהאים, חיפה. ארז מיכאלי
לנסוע ברכבת לחיפה ולצלם תמונה יפה לאינסטגרם מהגנים הבהאים?/ארז מיכאלי

היום הרביעי: החלקה על הקרח

כן, אנחנו חיים בפינה לוהטת של אסיה, אבל למה שליום אחד לא נרגיש קצת סקנדינבים? ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום, יש מרכזים שונים של החלקה על הקרח, וזה בדיוק המקום הממוזג והצונן שאתם והילדים רוצים להיות בו כשבחוץ 30 מעלות בצל. הם ילמדו קצת להחליק, יצחקו כשאתם תפלו פעם אחר פעם, ואחרי שיתפסו את הטכניקה יבקשו מכם סיבוב נוסף.

חיים של אבא. ארז מיכאלי, מערכת וואלה! NEWS
בחוץ 30 מעלות בצל ואתם תרגישו לכמה שעות קצת סקנדינבים/מערכת וואלה! NEWS, ארז מיכאלי

היום החמישי: לונה פארק

ברור שהסיום חייב להיות השיא של השבוע, כמו הדרן בהופעות. הרי ילדים יכולים לחוות ריגושים ללא הפסקה - עוד מתקן שמעיף לשמיים, עוד סיבוב באניית פיראטים שחגה ב-360 מעלות, עוד ירידה חדה ברכבת ההרים. זה מבחן אומץ עבורכם, שיהיה לכם ברור, הם רוצים לראות כמה אתם עמידים, מאיזה חומרים עשויים ההורים שלהם. אם יש אחים קטנים בני פחות משש אז שיחקתם אותה, תוכלו להסתפק במתקנים הרגועים. אם הילדים גדולים יותר, נניח בני 8-12, תשמרו על פוקר פייס בבלאק ממבה, או איך שלא קוראים למתקן הזה שמנער אתכם. אם הילדים בני 13 ומעלה, זה הזמן שלכם להצטייד באייס קפה וספסל ולתת להם ולעצמכם זמן ליהנות - כל אחד בדרכו.

ילדים משחקים בקרוסלה בלונה פארק. ShutterStock
לונה פארק יהיה ההדרן של השבוע/ShutterStock
וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד, וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully